Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχική
Portal
Βοήθεια
Σύνδεση
Εγγραφή
SeatClub.gr
»
ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ SEATCLUB / MEMBERS OF SEAT CLUB
»
Καλωσόρισμα νέων μελών / New Members
(Συντονιστής:
antonis 1.8dsg
) »
i am a newfie member
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: i am a newfie member (Αναγνώστηκε 2307 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
tzak
Επισκέπτης
i am a newfie member
«
στις:
17-10-2008, 13:08:51 »
Καταγράφηκε
taeS noeL
Enthusiastic member
Μηνύματα: 2452
Φύλο:
"Θ_Ε_Μ_Η_Σ"
Passat 1.4 tsi.....
Απ: i am a newfie member
«
Απάντηση #1 στις:
17-10-2008, 13:16:08 »
το κλειδωνω γιατι εχεις ειδη θεμα στο καλωσορισμα.Δεν γινεται να σε καλωσορισουμε 2 φορες εσενα.
http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,20116.msg532007.html#msg532007
διαβασε και τους κανονες σε παρακαλω
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
SeatClub.gr
»
ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ SEATCLUB / MEMBERS OF SEAT CLUB
»
Καλωσόρισμα νέων μελών / New Members
(Συντονιστής:
antonis 1.8dsg
) »
i am a newfie member