Αποστολέας Θέμα: i am a newfie member  (Αναγνώστηκε 2307 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

  • tzak
  • Επισκέπτης
i am a newfie member
« στις: 17-10-2008, 13:08:51 »
 :clap2: :clap2: :clap2:

  • Αποσυνδεδεμένος taeS noeL
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 2452
  • Φύλο: Άντρας
  • "Θ_Ε_Μ_Η_Σ"
    • Passat 1.4 tsi.....
Απ: i am a newfie member
« Απάντηση #1 στις: 17-10-2008, 13:16:08 »
το κλειδωνω γιατι εχεις ειδη θεμα στο καλωσορισμα.Δεν γινεται να σε καλωσορισουμε 2 φορες εσενα. :wink:
http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,20116.msg532007.html#msg532007

διαβασε και τους κανονες σε παρακαλω :wink: