Αποστολέας Θέμα: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)  (Αναγνώστηκε 13592 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #15 στις: 05-04-2016, 15:32:20 »
Α45 AMG?

Στάλθηκε από το HTC One M9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

If everything seems under control, you are not going fast enough..

  • Αποσυνδεδεμένος shumakos
  • Elite member
  • *
  • Μηνύματα: 2602
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon II 1,4 TSI Sport F/L Speed Blue in the past..
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #16 στις: 05-04-2016, 15:44:22 »
Α45 AMG?

Στάλθηκε από το HTC One M9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



50K € ++ και χώροι σαν της CLA 250 που αναφέρθηκε αλλά χωρίς το πορτ μπαγκάζ...
Λογικά λόγω τιμής και χώρων απορρίπτεται και η αναμονή για το Focus RS :dunno: .

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #17 στις: 05-04-2016, 15:55:47 »
Α45 AMG?

Στάλθηκε από το HTC One M9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Aνεβαίνει πάνω απο 50 οπότε είναι εκτός budget. Επίσης από χώρους είναι κ αυτή στριμωγμένη κ πρέπει το αυτοκίνητο να ανταπεξέρχεται κ σε καθημερινές ανάγκες οπότε είναι λίγο ακραία επιλογή. Να μην πω για τον ήχο της που η γυναίκα θα με χωρίσει...

Μιλώντας για ήχο, πόσο ενοχλητικός ο ήχος του 290 σε σχεση με το 280 σε νορμάλ οδήγηση; Διαβάζω ότι στο 290 έχει αφαιρεθεί το μεσαίο εντελώς με αποτέλεσμα να "πυροβολάει" πολύ συχνά στις αλλαγές και η χροιά του στο πάτημα να είναι πιο οξεία το οποίο ειναι θετικό:
https://youtu.be/4SGzuURoips?t=129

Βλέποντας όμως στο ίδιο σε άλλο σημείο βίντεο να είναι με σταθερό γκάζι κ πάλι να χαλάει τον τόπο με ανησυχεί λίγο:
https://www.youtube.com/watch?v=4SGzuURoips

Υπάρχει ιδιοκτήτης 290 να πει από πρώτο χέρι;

  • Αποσυνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Master member
  • *
  • Μηνύματα: 10428
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #18 στις: 05-04-2016, 17:08:45 »
Πολλά σκασίματα έχει η εξάτμιση. Πρέπει να είναι κουραστικό στην καθημερινή οδήγηση. :dunno:
Μπορείς να γίνεις ο πρώτος που θα πάρει αυτοκίνητο και θα ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ καζανάκι στην εξάτμιση! :xa:

Υ.Γ. Να το πάρεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ με DSG!

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #19 στις: 05-04-2016, 17:47:19 »
Πολλά σκασίματα έχει η εξάτμιση. Πρέπει να είναι κουραστικό στην καθημερινή οδήγηση. :dunno:
Μπορείς να γίνεις ο πρώτος που θα πάρει αυτοκίνητο και θα ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ καζανάκι στην εξάτμιση! :xa:

Υ.Γ. Να το πάρεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ με DSG!

 :laughing: έλεγα να γλυτώσω απ'τους εξατμισάδες λες να τους ξαναβρώ μπροστά μου για άλλο λόγο; Πάντως νομίζω ο μεσαίος σωλήνας μπαινει ίδιος κ στο GTI οπότε όλο κ κάποιον θα βρω να κάνουμε τράμπα ελπίζω.

DSG απαιτεί η σύζυγος έτσι κ αλλιώς οπότε δεν μου πέφτει κ πολύ λόγος...

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #20 στις: 12-04-2016, 00:53:16 »
Και ξαφνικά από το πουθενά δυνατός ανταγωνιστής: Golf GTI Clubsport

http://www.evo.co.uk/volkswagen/golf-gti-clubsport/17036/volkswagen-golf-gti-clubsport-review-the-ultimate-gti

Εν συντομία, υποθέτω ότι η VW μάλλον βαρέθηκε να βλέπει το R να τις τρώει σε κάθε πίστα από το Cupra  :laughing: οπότε για την επετειακή έκδοση 40 ετών του GTI, είπε να κλέψει τη συνταγή του Ισπανού κ αντί για ένα ελαφρώς γρηγορότερο GTI, το πήρε σα βάση και δούλεψε αεροδυναμική (πίσω πτέρυγα και μπροστινές "κουρτίνες" στη θέση από τα προβολάκια ομίχλης), ανάρτηση (10% σκληρότερα αμορτισέρ αλλά ακόμα συμβατά με το DCC για χαλάρωμα κατ'επιλογή και πιο "αγωνιάρικες" ρυθμίσεις - λογικά πολύ πιο κοντά στο σεταπ του Cupra από GTI και ειδικά από το R) και φυσικά να φορέσει την ενισχυμένη έκδοση του 2λιτρου TSI με παιχνίδια overboost 265 > 290αλογα (στην πραγματικότητα εφόσον μιλάμε για CJX μηχανή πρόκεται για "underboost" για να μη βγάζει συνέχεια τα 300 άλογα και αναστατώνει το R). Και φυσικά το εξαιρετικό E-VAQ μπλοκέ που έχει αποθεωθεί στο Cupra.

Οι πρώτες δοκιμές μιλάνε για το πιο οδηγοκεντρικό Golf με εξαιρετική σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες και το πιο ικανό (Golf) σε πίστα (επιτέλους). Σε άλλο βίντεο που κυνηγάει το R μένει άνετα πίσω του άρα το βελτιωμένο στήσιμο είναι γεγονός.

Όπως το βλέπω πρόκειται για ενα (σχεδόν) Cupra (σε λογική, στήσιμο και επιδόσεις εν τέλει) σε σώμα Golf. Επίσης πολυ ενδιαφέρουσες (προσωπικά) οι αισθητικές παρεμβάσεις εξω και μέσα (αγωνιστικό τιμόνι αλκανταρα με δείκτη ευθείας, πολύ ωραία bucket, διακριτική πίσω αεροτομή, πλαινά μαρσπιέ, σπορ ραφές σε όλο το εσωτερικό) που επιτέλους το κάνουν να μοιάζει σαν ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Το R, με εξαίρεση τις 4 εξατμίσεις που ίσως ήταν και υπερβολικές, ήταν ότι πιο βαρετο έχω οδηγήσει εμφανισιακά μεσα και έξω, σε αυτοκίνητο τέτοιας κατηγοριάς, ενώ το απλό GTI παραμένει πολύ "καθως πρέπει". Το Clubsport ομως μοιάζει πραγματικά ξεχωριστό. Παίζει 2-3 χιλ. πιο πάνω από το Cupra (Ευρώπη) και με έχει βάλει σε σκέψεις ενώ ήμουνα σχεδόν έτοιμος για παραγγελία. 'Ενα μείον είναι ότι καθότι πολύ νέο και ειδική έκδοση, δεν υπάρχουν πολλές δοκιμές ακόμα να σχηματισούμε πιο σφαιρική άποψη...

  • Αποσυνδεδεμένος rrt
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 562
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #21 στις: 12-04-2016, 01:35:59 »
Θεωρώ ότι αν βγει σε αντίστοιχη τιμή με το R δεν βλέπω λόγο ύπαρξης για αυτό το GTI. Το Cupra είναι τρελό v4m όποτε why not?


Sent from my iPad using Tapatalk

Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #22 στις: 12-04-2016, 02:01:27 »
Με τα παραπάνω λεφτά που θα δόσεις για αυτό το κάνεις σαν του Αντώνη και είσαι κομπλέ ....

''send from my fucking tapatalk''


  • Αποσυνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Master member
  • *
  • Μηνύματα: 10428
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #23 στις: 12-04-2016, 07:05:39 »
Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω... με £29.000 στην Αγγλία, δε θα έχει μόνο 2.000-3.000€ πάνω από το Cupra. Μάλλον κάπου στις 8.000-10.000€ παραπάνω θα έχει. :dunno:

Αν θα το φέρνει η ελληνική αντιπροσωπεία και δεν το τιμολογεί σαν GTR, λόγω περιορισμένης παραγωγής... ::sfyrao::

  • Συνδεδεμένος billman
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 2251
  • Cupra Leon SP VZ 2.0TSI
    • 4Drive DSG Performance Pack
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #24 στις: 12-04-2016, 07:50:47 »
Ακριβώς όπως τα λέει ο disino. Δεν πιστεύω να πωλείται κάτω από 40Κ.
Οδηγώντας δίχως αύριο...

  • Αποσυνδεδεμένος VassilisAl
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 243
  • Φύλο: Άντρας
    • Leon 5F Cupra
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #25 στις: 12-04-2016, 10:34:13 »
Αν επιτρέπεται, μέχρι πού μπορεί να φτάσει το budget σου; Αν σ' ενδιαφέρει το value for money όντως το Leon είναι μονόδρομος. Πέρα από τα μηχανικά που είναι γνωστά, έχει απίστευτο standard εξοπλισμό, πιο πλούσιο και από το S3. Αν δεν το ξεσκίσεις με τα extra και αν η αντιπροσωπεία σου κάνει γερή έκπτωση μπορείς να το αγοράσεις με κάτω από €29.000. Αν όμως το φορτώσεις μπορεί να πάει πάνω από 35 που είναι αρκετά μεγάλη διαφορά. Ίσως σ' αυτή την περίπτωση αξίζει να δεις το Golf R που αντικειμενικά είναι καλύτερο αυτοκίνητο συνολικά. Το ξέρω ότι το έχεις αποκλείσει αλλά η 4κίνηση είναι ένα τεράστιο ατού. Σίγουρα έχει χειρότερο βασικό εξοπλισμό, δεν είναι το ίδιο όμορφο (ειδικά σε 5θυρο) και πιθανώς να βγει κάπου στα 43 αλλά τα 2-3 θετικά που έχει σε σχέση με το Leon ίσως να είναι αρκετά.

Το Sub8 αν σ' αρέσει εμφανισιακά σίγουρα αξίζει τα 3.000 (οπότε πάμε κάπου στα 32 αντί για 29) και τα bucket το 1,5 (βάλε και αισθητήρες μπροστά-πίσω χωρίς την κάμερα όμως) αλλά κατά την άποψή μου το DSG δεν αξίζει ειδικά αν σ' αρέσει η οδήγηση (που σ' αρέσει για να κοιτάς αυτό το αυτοκίνητο). Το διάβασα ότι η σύζυγος επιμένει αλλά αν μπορείς να της αλλάξεις άποψη κάνε το :p Σίγουρα έχει θετικά αλλά το χειροκίνητο κιβώτιο είναι πάρα, πάρα πολύ ωραίο και από άποψη συμμετοχής στην οδήγηση δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Το Clubsport δεν πιστεύω ότι αξίζει. Έχει ελάχιστες διαφορές με το Leon για να δικαιολογεί το επιπλέον κόστος.

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι καθαρά προσωπική μου άποψη, πολλοί θα διαφωνήσουν αλλά σου τα αναφέρω για να τα ζυγίσεις. Το δικό μου το πήρα 5θυρο με μεταλλικό χρώμα, αισθητήρες μπροστά-πίσω και bucket και βγήκε στα 28.600 μετά από απόσυρση και έκπτωση αντιπροσωπείας. Από το Sub8 μόνο τα Brembo ήθελα που μπαίνουν και μετά. Από την άλλη όμως, αν είχα υψηλότερο budget θα έπαιρνα το Golf R σε 3θυρο. Σίγουρα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την επιλογή μου αλλά η τιμή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτό. Αν η διαφορά με το R ήταν η μισή απ' ότι είναι δεν ξέρω αν θα ήμουν το ίδιο ευχαριστημένος. Το Leon έχει πολλή δύναμη και στους δρόμους μας αν πατήσεις τέρμα γκάζι μέχρι και με 3η θα δεις το λαμπάκι του ESC ν' αναβοσβήνει ;)

  • Αποσυνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Master member
  • *
  • Μηνύματα: 10428
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #26 στις: 12-04-2016, 11:16:43 »
Εγώ θα διαφωνήσω σε 2 πράγματα:
Δεν αξίζει το Golf R, αν δεν είσαι άνετος με τα λεφτά. Σε διαφορά τεστ, το Cupra είναι ταχύτερο του R σε πίστα, δείγμα ότι δεν του χρειάζεται η τετρακίνηση. Ε, αν μένεις και σε περιοχή που χιονίζει πολύ, θα βοηθήσει κι αλλού! :xa:
Το DSG είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και είναι μια χαρά συμμετοχικό στην οδήγηση! :salia: Αλλά αυτή η συζήτηση έχει γίνει (και μπορεί να συνεχιστεί, βεβαίως) σε άλλο θέμα. :xa:

  • Αποσυνδεδεμένος VassilisAl
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 243
  • Φύλο: Άντρας
    • Leon 5F Cupra
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #27 στις: 12-04-2016, 11:32:50 »
Συμφωνώ στο πρώτο που λες και γι' αυτό το ξεκαθάρισα (έτσι νομίζω τουλάχιστον :p). Σωστό είναι και το δεύτερο αλλά νομίζω ισχύει σε πίστες με πολύ καλή πρόσφυση και πολύ καλά λάστιχα στο Leon. Αυτό όμως δεν αντικατοπτρίζεται σε συνθήκες δρόμου εκτός φυσικά αν είναι αντίστοιχης ποιότητας.

Σχετικά με το DSG, μια χαρά συμμετοχικό μπορεί να είναι ανάλογα με το τι θεωρεί ο καθένας συμμετοχική οδήγηση αλλά ένα ημιαυτόματο δεν είναι το ίδιο ή περισσότερο συμμετοχικό με ένα χειροκίνητο. Και ειδικά σε αυτοκίνητα που δεν είναι supercars ώστε να είναι πραγματική ανάγκη τα paddles. Όπως σωστά λες όμως τέτοιες συζητήσεις έχουν γίνει παντού και πολλές φορές γι' αυτό στο τέλος είναι θέμα προτιμήσεων. Πρέπει να πούμε και τις δύο πλευρές ώστε ο ενδιαφερόμενος να τα σκεφτεί όλα και ν' αποφασίσει.

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #28 στις: 12-04-2016, 12:13:47 »
Μου αρέσει πολύ η συμμετοχή σε αυτό το φόρουμ όπως κ το επίπεδο των απαντήσεων  :ok: Να απαντήσω λίγο μαζεμένα χωρίς quote αν επιτρέπεται γιατί είναι και αρκετά και δεν βλέπω multi-quote:

!!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!! ακολουθεί σεντόνι...

Αρχικά να πω οτι δεν αναφέρομαι σε ελληνική αγορά αλλά ευρωπαική (Σουηδία). Επίσης το budget θα ηθελα (πρέπει) να μείνει κάτω από 40. Τέλος το DSG ειναι must καθότι προσωπικά, παρά τις όποιες αμφιβολίες μου πριν αγοράσω το πρώτο DSG αμάξι μου, κατάφερε να με κερδίσει 101% σε όλες πρακτικά τις συνθήκες ειτε ειναι καθημερινή οδήγηση είτε ταξίδι αλλά περιέργως ακόμα και στην οδήγηση στην πίστα όπου δεν ενιωσα ποτέ ότι θα ημουν γρηγορότερος με ενα χειροκίνητο και ούτε κατά διάννοια μπορώ να πω ότι ευχαριστήθηκα λιγότερο τον "αγώνα".

Το Cupra, για να μου χρυσώσω το χάπι σε τομείς που δεν με ενθουσιάζουν ιδιαίτερα, το θέλω φορτωμένο με τα πάντα, οπωσδήποτε φρένα και ζάντες sub8 και bucket. Ετσι θεωρώ ότι αναδεικνύει λίγο το χαρακτήρα του που κατα τα άλλα είναι αρκετά κρυμμένος απο αισθητικής άποψης κ το βρίσκω κρίμα μιας κ σαν δυνατότητες είναι πολύ ψηλά. Η προσφορα που εχω ειναι στα 35Κ με τα ΠΑΝΤΑ ομως πάνω (πλην ηλιοροφής).

Το R το οδήγησα και το απέρριψα για τους εξής λόγους:

- Καμία ουσιαστική αισθητική διαφοροποίηση ούτε στο εσωτερικό, ούτε στο εξωτερικό πέραν των 4πλών απολήξεων της εξάτμισης που τις θεωρω κ λίγο υπερβολικές. Για ενα τόσο σπορ κ ικανό μοντέλο που κοστίζει 41Κ (με προσφορά) απαιτώ να με κάνει να νιώθω ιδιαίτερα στο εσωτερικό του και όχι να προσφέρει απλά το εσωτερικό ενος Golf 1.2 TSI R-Line. Tο Cupra μπορεί να μη με ενθουσιάζει μέσα αλλά σε σχέση με το R, βρισκω πιο ενδιαφέρον το εσωτερικό του, ειδικα με τα bucket οπου δεν υπάρχει σύγκριση σε σπορ αισθηση.

- Μικρό πορτ-μπαγκάζ λογω Haldex controller που κλέβει 40 λίτρα, το αυτοκίνητο θα ειναι το βασικό οικογενειακό μας μέσο οπότε με 343 λίτρα απλά δεν γίνεται.

- Όπως έχει αποδειχθεί πλέον, το είδος της 4κινησης του R (S3, TT-S κτλ.) δεν προσφέρει πλεονεκτήματα στην πίστα έναντι καλοστημένων μπροστοκίνητων όπως Megane και Cupra, το αντίθετο. Οδήγηση σε χιονια κ πάγους, κ ειδικά με ρυθμό που να χάνω πρόσφυση δεν εκανα ποτε οπότε δεν την χρειάζομαι και δεν εχω κ λογο να την πληρώσω κ να φορτώσω το αμάξι με αυτήν.


Για το Clubsport + bucket + extra εχω ηδη προσφορά γυρω στα 38+  Περιπου 3 με 3.5Κ περισσότερα από το Cupra επειδή η VW Σουηδίας έκανε την τρελή κίνηση να το τιμολογήσει στην τιμή του απλού GTI. Ιδανικά θα ήθελα να τη ρίξω στα 2-2.5 γιατί οντως προκειται για πολύ όμοια αυτοκίνητα μεταξύ τους. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρισκομαι σε ενα Golf με παρόμοιο μπροστοκίνητο σύστημα σαν αυτο που γουστάρω στο Cupra, αλλά και βελτιωμένο στρίψιμο και ανάρτηση (σε σχέση με το R) με προσανατολισμό πίστας παραμένοντας καθημερινό. Το σημαντικό όμως για μένα, απο τη στιγμή που εξασφαλίζω μοτέρ και οδηγική συμπεριφόρα που θα έπαιρνα στο Leon, ειναι ότι (προσωπική γνώμη πάντα) το Clubsport είναι ένα πολύ ιδιαίτερο αμάξι. Τσεκάρωντας στον configurator όλες τις σπορ λεπτομερειες τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά βλέπω ότι ειναι πολλές, με αποτέλεσμα να ξεχωρίζει πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε Golf και εμφανισιακά να ειναι κάτι ιδιαίτερο χωρίς να καταντά κραυγαλέο τύπου Civic Type-R ή και Focus RS.

Επίσης, η μεταπωλητική αξία του, ειδικά όντας 40th special edition οπως το Clubsport και περιορισμενης παραγωγής υπερτερεί σημαντικά εναντι του Cupra και αυτο φαινεται ηδη στις τιμες μεταχειρισμενων Leon που εχουν χασει περιπου 25% σε 1 - 1.5 χρονο κυκλοφοριας (εδώ).

Άρα στις τιμές που έχω στα χέρια μου αυτή τη στιγμή δεδομένα, μου έχει βάλει ενα δυνατό δίλημμα.

  • Αποσυνδεδεμένος VassilisAl
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 243
  • Φύλο: Άντρας
    • Leon 5F Cupra
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #29 στις: 12-04-2016, 14:51:40 »
Έτσι όπως τα λες ίσως σε συμφέρει περισσότερο το Clubsport τότε. Με 18αρες ή με 19αρες θα το πάρεις;