Μου αρέσει πολύ η συμμετοχή σε αυτό το φόρουμ όπως κ το επίπεδο των απαντήσεων
Να απαντήσω λίγο μαζεμένα χωρίς quote αν επιτρέπεται γιατί είναι και αρκετά και δεν βλέπω multi-quote:
!!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!! ακολουθεί σεντόνι...
Αρχικά να πω οτι δεν αναφέρομαι σε ελληνική αγορά αλλά ευρωπαική (Σουηδία). Επίσης το budget θα ηθελα (πρέπει) να μείνει κάτω από 40. Τέλος το DSG ειναι must καθότι προσωπικά, παρά τις όποιες αμφιβολίες μου πριν αγοράσω το πρώτο DSG αμάξι μου, κατάφερε να με κερδίσει 101% σε όλες πρακτικά τις συνθήκες ειτε ειναι καθημερινή οδήγηση είτε ταξίδι αλλά περιέργως ακόμα και στην οδήγηση στην πίστα όπου δεν ενιωσα ποτέ ότι θα ημουν γρηγορότερος με ενα χειροκίνητο και ούτε κατά διάννοια μπορώ να πω ότι ευχαριστήθηκα λιγότερο τον "αγώνα".
Το Cupra, για να μου χρυσώσω το χάπι σε τομείς που δεν με ενθουσιάζουν ιδιαίτερα, το θέλω φορτωμένο με τα πάντα, οπωσδήποτε φρένα και ζάντες sub8 και bucket. Ετσι θεωρώ ότι αναδεικνύει λίγο το χαρακτήρα του που κατα τα άλλα είναι αρκετά κρυμμένος απο αισθητικής άποψης κ το βρίσκω κρίμα μιας κ σαν δυνατότητες είναι πολύ ψηλά. Η προσφορα που εχω ειναι στα 35Κ με τα ΠΑΝΤΑ ομως πάνω (πλην ηλιοροφής).
Το R το οδήγησα και το απέρριψα για τους εξής λόγους:
- Καμία ουσιαστική αισθητική διαφοροποίηση ούτε στο εσωτερικό, ούτε στο εξωτερικό πέραν των 4πλών απολήξεων της εξάτμισης που τις θεωρω κ λίγο υπερβολικές. Για ενα τόσο σπορ κ ικανό μοντέλο που κοστίζει 41Κ (με προσφορά) απαιτώ να με κάνει να νιώθω ιδιαίτερα στο εσωτερικό του και όχι να προσφέρει απλά το εσωτερικό ενος Golf 1.2 TSI R-Line. Tο Cupra μπορεί να μη με ενθουσιάζει μέσα αλλά σε σχέση με το R, βρισκω πιο ενδιαφέρον το εσωτερικό του, ειδικα με τα bucket οπου δεν υπάρχει σύγκριση σε σπορ αισθηση.
- Μικρό πορτ-μπαγκάζ λογω Haldex controller που κλέβει 40 λίτρα, το αυτοκίνητο θα ειναι το βασικό οικογενειακό μας μέσο οπότε με 343 λίτρα απλά δεν γίνεται.
- Όπως έχει αποδειχθεί πλέον, το είδος της 4κινησης του R (S3, TT-S κτλ.) δεν προσφέρει πλεονεκτήματα στην πίστα έναντι καλοστημένων μπροστοκίνητων όπως Megane και Cupra, το αντίθετο. Οδήγηση σε χιονια κ πάγους, κ ειδικά με ρυθμό που να χάνω πρόσφυση δεν εκανα ποτε οπότε δεν την χρειάζομαι και δεν εχω κ λογο να την πληρώσω κ να φορτώσω το αμάξι με αυτήν.
Για το Clubsport + bucket + extra εχω ηδη προσφορά γυρω στα 38+ Περιπου 3 με 3.5Κ περισσότερα από το Cupra επειδή η VW Σουηδίας έκανε την τρελή κίνηση να το τιμολογήσει στην τιμή του απλού GTI. Ιδανικά θα ήθελα να τη ρίξω στα 2-2.5 γιατί οντως προκειται για πολύ όμοια αυτοκίνητα μεταξύ τους. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρισκομαι σε ενα Golf με παρόμοιο μπροστοκίνητο σύστημα σαν αυτο που γουστάρω στο Cupra, αλλά και βελτιωμένο στρίψιμο και ανάρτηση (σε σχέση με το R) με προσανατολισμό πίστας παραμένοντας καθημερινό. Το σημαντικό όμως για μένα, απο τη στιγμή που εξασφαλίζω μοτέρ και οδηγική συμπεριφόρα που θα έπαιρνα στο Leon, ειναι ότι (προσωπική γνώμη πάντα) το Clubsport είναι ένα πολύ ιδιαίτερο αμάξι. Τσεκάρωντας στον configurator όλες τις σπορ λεπτομερειες τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά βλέπω ότι ειναι πολλές, με αποτέλεσμα να ξεχωρίζει πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε Golf και εμφανισιακά να ειναι κάτι ιδιαίτερο χωρίς να καταντά κραυγαλέο τύπου Civic Type-R ή και Focus RS.
Επίσης, η μεταπωλητική αξία του, ειδικά όντας 40th special edition οπως το Clubsport και περιορισμενης παραγωγής υπερτερεί σημαντικά εναντι του Cupra και αυτο φαινεται ηδη στις τιμες μεταχειρισμενων Leon που εχουν χασει περιπου 25% σε 1 - 1.5 χρονο κυκλοφοριας (εδώ).
Άρα στις τιμές που έχω στα χέρια μου αυτή τη στιγμή δεδομένα, μου έχει βάλει ενα δυνατό δίλημμα.