Αποστολέας Θέμα: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)  (Αναγνώστηκε 13590 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #30 στις: 12-04-2016, 15:06:49 »
Έτσι όπως τα λες ίσως σε συμφέρει περισσότερο το Clubsport τότε. Με 18αρες ή με 19αρες θα το πάρεις;

Οι 19άρες του δεν μου αρέσουν καθόλου στο συγκεκριμένο τυπου tribal σχέδιο:





οπότε αν κάτσει τελικά, θα μείνω με τις 18άρες που τις προτιμω περισσότερο κ είναι κ στάνταρ:



κ ίσως κοιτάξω για aftermarket 19αρες αργότερα (σκέφτομαι οτι ισως του πηγαιναν οι 19αρες του Sub8   :bleh: )

Αυτη τη στιγμή η εκπτωση που μου δινει η VW δεν με ικανοποιεί πολύ. Αν μου κοψουν περιπου 1000 ευρώ ακόμα τότε μαλλον κλείνω προς τα κει. Αλλιώς το configuration του Cupra το χω έτοιμο σε αναμονή...

Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #31 στις: 12-04-2016, 15:23:49 »
Για Focus έχεις πάρει τιμή..?
 :smokeing:
If everything seems under control, you are not going fast enough..

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #32 στις: 12-04-2016, 15:44:45 »
Για Focus έχεις πάρει τιμή..?
 :smokeing:

 :wink:

Ισως ο μονος λογος που αξιζει να περιμενω. Ειχα παιξει λιγο στον διαμορφωτή κ ο κατάλογος ξεκινάει απο 42, οποτε παρολο που μονο λιγα εξτρα αξιζουνε, πιστευω πως κ παλι δυσκολα θα πεφτει στα 40... Δε νομιζω να εχουνε κ μεγαλες εκπτωσεις στην αρχη.

Επισης δυο αποτρεπτικοι παράγοντες ειναι οτι δεν θελω να αγορασω αυτοκινητο που μολις τωρα θα περασει τυχον βρεφικες-παιδικες ασθενειες (ηδη η παραγωγη ειχε σταματησει για να διορθωσουνε ενα θεμα που προεκυψε στις δοκιμες των δημοσιογραφων) και δευτερον οτι δεν υπαρχει επισημη ενημερωση για το ποτε θα μπορεις εστω να παραγγειλεις αρα παμε για παραδοση 2017.

Και αυτη η πισω αεροτομη παραείναι για τα γουστα μου...

  • Αποσυνδεδεμένος VassilisAl
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 243
  • Φύλο: Άντρας
    • Leon 5F Cupra
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #33 στις: 12-04-2016, 16:04:29 »
Να φανταστώ ότι θα είσαι σχεδόν μόνιμα με χειμερινά λάστιχα;

Πάντως το Focus είναι το καλύτερο hot hatch αυτή την στιγμή οπότε αν δεν έχεις πρόβλημα με τα 2,3 λίτρα και το εσωτερικό του ίσως αξίζει να δώσεις τα 2-3000 παραπάνω από τα 40.

Κάτι άλλο που έρχεται είναι το νέο Megane RS που μπορεί να είναι 4κίνητο και πολύ πιθανό να πάρει τον τίτλο του καλύτερου hot hatch όταν βγει :p Α, σύντομα θα βγει και facelift του Leon ε.

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #34 στις: 12-04-2016, 16:42:07 »
Να φανταστώ ότι θα είσαι σχεδόν μόνιμα με χειμερινά λάστιχα;

Πάντως το Focus είναι το καλύτερο hot hatch αυτή την στιγμή οπότε αν δεν έχεις πρόβλημα με τα 2,3 λίτρα και το εσωτερικό του ίσως αξίζει να δώσεις τα 2-3000 παραπάνω από τα 40.

Κάτι άλλο που έρχεται είναι το νέο Megane RS που μπορεί να είναι 4κίνητο και πολύ πιθανό να πάρει τον τίτλο του καλύτερου hot hatch όταν βγει :p Α, σύντομα θα βγει και facelift του Leon ε.

Οχι μονιμα χειμερινα, δεν ειμαστε στα χιόνια ευτυχώς. Θελω ομως 2 σετ κ η αληθεια ειναι οτι με το Sub8 αναγκάζομαι σε πανακριβο δευτερο με 19αρες και χειμερινα λόγω φρενων, ενω αλλιως θα μπορουσα να πεσω σε κατι πολυ πιο οικονομικό ως κ 17ιντσων για χειμωνα.

Με βαση αυτά που διαβάζουμε ναι έτσι φαίνεται για το Focus, τουλάχιστον το πιο διασκεδαστικό γιατι σε ευθεία ακούγεται ότι δεν ειναι τόσο γρήγορο οσο υπονοούν οι 345 ίπποι. Το εσωτερικό είναι ψιλο απογοήτευση αλλά οκ, κουβαλάει ένα βαρύ όνομα πίσω του οπότε στη σκέψη αυτή ίσως είναι πιο εύκολο να συμφιλιωθείς μαζί του. Απλά για να το προχωρήσω θα πρεπει (ρεαλιστικά) να περιμένω κανενα χρόνο ακόμα για ολους τους λογους που ανεφερα πριν.

Ομοιως για το Megane που οντως θα ειναι τετρακίνητο θα πρεπει να περιμενουμε αρκετά ακόμα.

Για αυτό με τραβάει το Clubsport να πω την αλήθεια. Το εσωτερικό του περνάει με άριστα τις εξετάσεις τοσο ποιοτικά όσο και σε σπορ αίσθηση και οντας ειδική έκδοση δεν σκας τοσο πολυ με το να περιμένεις το facelift κτλ. Ενα μοντέλο ειναι μονο. Συν οτι οταν βλεπω τον συγκεκριμενο κινητηρα σε οποιαδηποτε υλοποίηση τα μάτια μου διαβάζουν αμέσως: 400 άλογα, με "χαλαρό" πείραγμα.

Θα δούμε κ τι άλλες συζητησεις θα κανω με τους πωλητες, δεν το βιάζομαι τρελά να πω την αλήθεια οπότε έχω περιθώριο να τραβήξω την αναζήτηση για λιγο καιρό ακόμα αν δεν με ικανοποιεί πληρως η προταση που θα εχω.


  • Αποσυνδεδεμένος antonis 1.8dsg
  • Συντονιστής
  • Expert member
  • *
  • Μηνύματα: 6557
  • Φύλο: Άντρας
    • leon 1.8dsg stg2
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #35 στις: 12-04-2016, 17:52:05 »

so it shall be written and so it shall be done

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #36 στις: 12-04-2016, 19:30:37 »
Το πιο άσχημο και καγκουρικο γκολφ  :xa: :xa:

Εγώ γιατί δεν το βλέπω καθόλου; Και νομίζω ότι τα καγκούρικα τα διακρίνω από χιλιόμετρα κ μένω μακριά τους. Προσωπικά είναι ακριβώς όπως περίμενα να είναι ενα ειδικό μοντέλο Golf υψηλών επιδόσεων, σαφείς σπορ παρεμβάσεις αλλά εξακολουθώντας να δείχνει εργοστασιακό και κοντά στην σοβαρότητα του Golf χωρίς ακρότητες που βλέπουμε σε κάτι γελοία concept κατά καιρούς, τύπου:

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12523845_1593460400971771_6316678191019431189_n.jpg?oh=e0b12864c0be23f2b5456300485f28c9&oe=57B4A189

Ειδικά η μάσκα με τα ανεστραμμένα σε σχέση με το GTI "χτένια" και τους τριγωνικούς αεραγωγούς είναι όνειρο:

 

Προσωπικά πάντα θεωρούσα τα Golf ποιοτικά (από ίδια εμπειρία) αλλά εντελώς βαρετά εμφανισιακά στις σπορ εκδόσεις τους, για καθημερινά είναι μια χαρά. Το συγκεκριμένο το γούσταρα από την πρώτη ματιά γιατί είπα επιτέλους ένα Golf που τόλμησε να ξεχωρίσει λίγο σχεδιαστικά και θεωρώ ότι έχουνε βρει εξαιρετική ισορροπία μεταξύ σπορ χαρακτήρα και κλασσικού Golf look.

Όχι ότι έχει και μεγάλη σημασία να προσπαθήσουμε να συμφωνήσουμε σε ζητήματα αισθητικής. Αν έπαιρνα σοβαρά αυτά που ακούω από τον μέσο τυπικό γνωστό μου ιδιοκτήτη αυτοκινήτου δε θα ήμουν καν σε αυτό το φόρουμ αυτή τη στιγμή, με βάση την άποψη που έχουν οι περισσοτεροι για την αισθητική του Cupra. Από τη στιγμή που δεν "ψάχνομαι" να βρω τι μου αρέσει αισθητικά προτιμώ να παραμείνω σε συζήτηση τεχνικο-οικονομικού χαρακτήρα, ει δυνατόν.

Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #37 στις: 12-04-2016, 23:48:25 »
κοίτα επειδή μιλάμε σε έναν άνθρωπο  χωρίς  να σε ξέρουμε  έτσι δεν μπορούμε και να σε βοηθήσουμε  100%
στο δίλημμα  σου

λοιπόν σαν seatclub εννοείται  ότι θα σου πούμε να πάρεις seat



αλλά είναι τι θέλεις να κάνεις  και ποία  είναι τα κριτήρια  σου και το budget όχι
της αγοράς αλλα και το μετέπειτα  εννοώ



κοίτα αν είσαι  τύπος που γουστάρει  το μοναδικό  ή το ιδιαίτερο  εννοειτε
golf το συγκεκριμένο  όχι κάποιο της σειράς
 

ειδικά  όταν ο πρώτος  ανιδέος με
opel corsa diesel σου πει
''έλα ρε σιγά τι πήρες  seat''
έτσι έπαθα  εγώ
αν σε ενοχλήσει  κάτι τέτοιο εννοείται 
vw golf



αν είσαι τύπος  που αλλάζει  car καθε 5 έτια τότε  golf


αν είσαι  τύπος που μόλις το βαρεθεί  θα το κρατήσει  για  τα παιδιά του τότε
golf


αν σκέφτεσαι  να  μείνεις μαμά ή έστω μόνο πρόγραμμα  τότε
golf


αν σε ενδιαφέρει μονο πόσα άλογα θα βγάλει και  πόσο  θα το φτιάξεις  τότε leon

αν είσαι κανίβαλος με την καλή έννοια  και θες να καβαλήσεις βουνά  και πίστες  leon τότε λόγο budget βελτίωσης & ανταλλακτικων


πιστεύω να σε βοήθησα λίγο


''send from my fucking tapatalk''

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #38 στις: 13-04-2016, 00:09:54 »
Προφανώς γνώμες λέμε, δεν περιμένω από κάποιον να αποφασίσει για μένα. Απλά αντι να το σκέφτομαι μονος μου, μου αρέσει να το κουβεντιάζω στο παρεϊστικο πλαίσιο ενός φόρουμ, όπου όπως και να το κάνεις δίνει αφορμή να σκεφτείς και πράγματα που πιθανόν να σου διέφευγαν.

Ούτε εγώ έχω τις απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σου. Γενικά πάντως το αμάξι το παίρνω καθαρά για μένα. Δεν υπάρχει άλλο μέλος της οικογένειας που θα ευχαριστηθεί ένα μοντέλο επιδόσεων ούτε τώρα ούτε σε 15 χρόνια από τώρα. Επίσης το παίρνω συνειδητά σαν μια πολυτέλεια που επιτρέπω στον εαυτό μου καθώς ούτε πολλά χλμ κάνω (κάτω από 10Κ το χρόνο), ούτε τρομερά ενδιαφέροντες δρόμους έχω κοντά μου να τους εκμεταλλεύομαι. Έχω όμως το μικρόβιο του να θέλω ακόμα και μια απλή αδιάφορη βόλτα να την κάνω μέσα σε κάτι που (για μένα) θα είναι ιδιαίτερο, συν το περιστασιακό "παιχνίδι" πάντα μέσα σε λογικά πλαίσια κ όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν (σπάνιο γενικά). Συν τις όποις φορές καταφέρω να πάω σε track-day.

Αν θα αλλάξω σε 3 ή 5 ή 8 χρόνια δεν το ξέρω, δύσκολο παντως να πάω πάνω από 10. Και ακριβώς επειδή φοβάμαι μήπως μετά από λίγα χρόνια μου την βαρέσει κ ξαναψάχνω αλλαγές σκέφτομαι μεταπωλητική αξία και ιδιαιτερότητα μοντέλου αλλιώς θα είχα πάει στο Leon από καιρό γιατί παρά το μέτριο εσωτερικό το γουστάρω συνολικά σαν αυτοκίνητο.

Οσον αφορά βελτίωση, λίγο χέρι θα μπει σίγουρα γιαυτό είχα κολλήσει από την αρχή με το συγκεκριμένο κινητήρα. Σε καμία περίπτωση ομως να ξεζουμίσω μέχρι κ το τελευταίο άλογο. Το αμάξι θα πρεπει να παραμείνει καθημερινό και "ασφαλές". Δεν πιάνω τη διαφορά μεταξύ Golf και Leon που αναφέρεις σχετικά με τη βελτίωση αφού περιφερειακά και ανταλλακτικά είναι τα ίδια λογικά, όπως και κόστος συντήρησης και σέρβις (Λάδια, μπουζί, φίλτρα τα κάνω ο ίδιος) οπότε πως υπερτερεί το ενα εναντι του άλλου;

Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #39 στις: 13-04-2016, 00:15:21 »


Εγώ γιατί δεν το βλέπω καθόλου; Και νομίζω ότι τα καγκούρικα τα διακρίνω από χιλιόμετρα κ μένω μακριά τους. Προσωπικά είναι ακριβώς όπως περίμενα να είναι ενα ειδικό μοντέλο Golf υψηλών επιδόσεων, σαφείς σπορ παρεμβάσεις αλλά εξακολουθώντας να δείχνει εργοστασιακό και κοντά στην σοβαρότητα του Golf χωρίς ακρότητες που βλέπουμε σε κάτι γελοία concept κατά καιρούς, τύπου:

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12523845_1593460400971771_6316678191019431189_n.jpg?oh=e0b12864c0be23f2b5456300485f28c9&oe=57B4A189

Ειδικά η μάσκα με τα ανεστραμμένα σε σχέση με το GTI "χτένια" και τους τριγωνικούς αεραγωγούς είναι όνειρο:

 (Image removed from quote.)

Προσωπικά πάντα θεωρούσα τα Golf ποιοτικά (από ίδια εμπειρία) αλλά εντελώς βαρετά εμφανισιακά στις σπορ εκδόσεις τους, για καθημερινά είναι μια χαρά. Το συγκεκριμένο το γούσταρα από την πρώτη ματιά γιατί είπα επιτέλους ένα Golf που τόλμησε να ξεχωρίσει λίγο σχεδιαστικά και θεωρώ ότι έχουνε βρει εξαιρετική ισορροπία μεταξύ σπορ χαρακτήρα και κλασσικού Golf look.

Όχι ότι έχει και μεγάλη σημασία να προσπαθήσουμε να συμφωνήσουμε σε ζητήματα αισθητικής. Αν έπαιρνα σοβαρά αυτά που ακούω από τον μέσο τυπικό γνωστό μου ιδιοκτήτη αυτοκινήτου δε θα ήμουν καν σε αυτό το φόρουμ αυτή τη στιγμή, με βάση την άποψη που έχουν οι περισσοτεροι για την αισθητική του Cupra. Από τη στιγμή που δεν "ψάχνομαι" να βρω τι μου αρέσει αισθητικά προτιμώ να παραμείνω σε συζήτηση τεχνικο-οικονομικού χαρακτήρα, ει δυνατόν.

Μην παρεξηγεις τον γραπτό λόγο δεν μπορείς να καταλάβεις αν το είπε
σοβαρά  ή σαν καλάμπουρι

''send from my fucking tapatalk''


Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #40 στις: 13-04-2016, 00:28:25 »


". Δεν πιάνω τη διαφορά μεταξύ Golf και Leon που αναφέρεις σχετικά με τη βελτίωση αφού περιφερειακά και ανταλλακτικά είναι τα ίδια λογικά, όπως και κόστος συντήρησης και σέρβις (Λάδια, μπουζί, φίλτρα τα κάνω ο ίδιος) οπότε πως υπερτερεί το ενα εναντι του άλλου;
κοίτα πως να στο πω γραπτα τώρα
θα προσπαθήσω
 σε όλα όπως είπα παίζει  το χρήμα


με τα λεφτά που θα γλυτώσεις περνώντας  σεατ  θα τα επενδύσεις  σε λάστιχα αναρτήσεις  φθορές  σε πίστες κλπ

και όντως  σε κάποια  σημεία  είναι πιο ακριβά τα ανταλλακτικά  ενός golf vs leon και δεν μιλάω για λάδια φίλτρα
π.χ. ένας προφυλακτιρας


γενικευμένο  αλλά  ισχύει
 


''send from my fucking tapatalk''


  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #41 στις: 13-04-2016, 00:38:28 »

Μην παρεξηγεις τον γραπτό λόγο δεν μπορείς να καταλάβεις αν το είπε
σοβαρά  ή σαν καλάμπουρι

''send from my fucking tapatalk''

Παρεξήγηση δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση, πόσο μάλλον για τέτοια ζητήματα υποκειμενικά. Ελπίζω να μη φάνηκε κάτι τέτοιο στην απάντηση μου. Απλά σε περίπτωση που το εννοούσε όντως (είναι κ αυτό μια πιθανότητα εν τέλει) εξήγησα το γιατί θα μου φαινόταν πολύ περίεργο με βάση τα δικά μου αισθητικά κριτήρια, αναμένοντας να ακούσω την αντίθετη άποψη με τα αντίστοιχα κριτήρια. Αν το 'πε για πλακα ο φίλος, άδικα αράδιασα όλη μου τη σκέψη αλλά δεν έγινε και κάτι, απλά το νήμα μεγαλώνει γρήγορα!

  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #42 στις: 13-04-2016, 00:46:22 »
κοίτα πως να στο πω γραπτα τώρα
θα προσπαθήσω
 σε όλα όπως είπα παίζει  το χρήμα


με τα λεφτά που θα γλυτώσεις περνώντας  σεατ  θα τα επενδύσεις  σε λάστιχα αναρτήσεις  φθορές  σε πίστες κλπ

και όντως  σε κάποια  σημεία  είναι πιο ακριβά τα ανταλλακτικά  ενός golf vs leon και δεν μιλάω για λάδια φίλτρα
π.χ. ένας προφυλακτιρας


γενικευμένο  αλλά  ισχύει
 


''send from my fucking tapatalk''

Οκ, εγώ είχα στο μυαλό μου ότι τα ίδια λαδια, μπουζί κτλ. θα μπουν είτε στο ένα είτε στο άλλο, το ιδιο (ή τέλος πάντων παρόμοιας αξίας) ιντερκούλερ, downpipe κτλ. Γιαυτό θεωρώ ίδια τα κόστη. Εσύ αναφερόσουν σε πιθανές ζημιές σε κομμάτια που διαφέρουν, δεκτό.

Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #43 στις: 13-04-2016, 00:54:21 »


Παρεξήγηση δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση, πόσο μάλλον για τέτοια ζητήματα υποκειμενικά. Ελπίζω να μη φάνηκε κάτι τέτοιο στην απάντηση μου. Απλά σε περίπτωση που το εννοούσε όντως (είναι κ αυτό μια πιθανότητα εν τέλει) εξήγησα το γιατί θα μου φαινόταν πολύ περίεργο με βάση τα δικά μου αισθητικά κριτήρια, αναμένοντας να ακούσω την αντίθετη άποψη με τα αντίστοιχα κριτήρια. Αν το 'πε για πλακα ο φίλος, άδικα αράδιασα όλη μου τη σκέψη αλλά δεν έγινε και κάτι, απλά το νήμα μεγαλώνει γρήγορα!

κοίτα να δεις εμένα προσωπικά  μου αρέσει το golf το συγκεκριμένο
και τα λεφτά να μην είχα τα παραπάνω θα το έβαζα δάνειο

στο ποστ σου δεν φάνηκε παρεξήγηση  αλλά απλά  το επισήμανα  επειδή είδα το σεντόνι και επειδή είσαι νέο μέλος


δυστυχώς  πλέον απ τότε που ήρθε η κρίση μεγαλώνουν όλα τα νήματα εκτός από αυτά που είναι για βελτιώσεις


Πάντως ένα αρνητικό που μου ήρθε για το Golf είναι ότι βγάζουν το ένα μοντέλο πίσω από το άλλο και όλα ίδια φαίνονται
έχουν βγει 3 σειρές  λεον

και Golf σε πιο νούμερο είμαστε τώρα
εμμμ? ???

''send from my fucking tapatalk''


  • Αποσυνδεδεμένος newbie69
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 471
Απ: Χαίρεται - Πιθανός κάτοχος Leon Cupra (MKIII)
« Απάντηση #44 στις: 13-04-2016, 01:07:38 »

κοίτα να δεις εμένα προσωπικά  μου αρέσει το golf το συγκεκριμένο
και τα λεφτά να μην είχα τα παραπάνω θα το έβαζα δάνειο

στο ποστ σου δεν φάνηκε παρεξήγηση  αλλά απλά  το επισήμανα  επειδή είδα το σεντόνι και επειδή είσαι νέο μέλος


δυστυχώς  πλέον απ τότε που ήρθε η κρίση μεγαλώνουν όλα τα νήματα εκτός από αυτά που είναι για βελτιώσεις


Πάντως ένα αρνητικό που μου ήρθε για το Golf είναι ότι βγάζουν το ένα μοντέλο πίσω από το άλλο και όλα ίδια φαίνονται
έχουν βγει 3 σειρές  λεον

και Golf σε πιο νούμερο είμαστε τώρα
εμμμ? ???

''send from my fucking tapatalk''

Δεν ειναι οτι θα σωθω αν μου κοψει 1000 ευρω ακομα ο VW αλλα η στάση του. Απο οσες προσφορες πηρα τον τελευταίο καιρο, αυτη για το Clubsport ειχε τη μικρότερη εκπτωση κ παλι φανηκε να δυσκολευεται οποτε θελω να τον πιεσω λιγο ακομα για ψυχολογική ικανοποίηση περισσότερο!

Οτι εχουν βγει 7 σειρες Golf εχεις δικιο αλλα ρε συ αφου βγαινει απο το '70, λογικο δεν ειναι; Τα Leon ποτε ξεκίνησαν; Ενας λογος που κανει το Clubsport ελκυστικό στα μάτια μου ειναι ακριβώς οτι ξεχωρίζει αισθητά αναμεσα σε απειρα GTI και R (στο εξωτερικό).

Επίσης εχω καποιες σκεψεις σχετικα με τη βελτίωση του. Σκεφτομουν για τα πρωτα 2 χρόνια να το αφήσω χωρις φλασαρισμα με ενα tuning box ισα για να παει λιγο πιο πανω. Αλλα αυτη η μαλακια το overboost των 10" πως θα παρακάμπτεται με το κουτι; Επισης θα εχουν προσβαση κανονικά σε εγκέφαλο κ κιβωτιο οπως σε GTI/R/Cupra η λογω της διαφορετικής έκδοσης θα παιζουνε αλλοι κωδικοί κ κλειδωματα; Σιγουρα ο αριθμός τους θα ειναι απείρως πιο περιορισμενος.