Προφανώς γνώμες λέμε, δεν περιμένω από κάποιον να αποφασίσει για μένα. Απλά αντι να το σκέφτομαι μονος μου, μου αρέσει να το κουβεντιάζω στο παρεϊστικο πλαίσιο ενός φόρουμ, όπου όπως και να το κάνεις δίνει αφορμή να σκεφτείς και πράγματα που πιθανόν να σου διέφευγαν.
Ούτε εγώ έχω τις απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σου. Γενικά πάντως το αμάξι το παίρνω καθαρά για μένα. Δεν υπάρχει άλλο μέλος της οικογένειας που θα ευχαριστηθεί ένα μοντέλο επιδόσεων ούτε τώρα ούτε σε 15 χρόνια από τώρα. Επίσης το παίρνω συνειδητά σαν μια πολυτέλεια που επιτρέπω στον εαυτό μου καθώς ούτε πολλά χλμ κάνω (κάτω από 10Κ το χρόνο), ούτε τρομερά ενδιαφέροντες δρόμους έχω κοντά μου να τους εκμεταλλεύομαι. Έχω όμως το μικρόβιο του να θέλω ακόμα και μια απλή αδιάφορη βόλτα να την κάνω μέσα σε κάτι που (για μένα) θα είναι ιδιαίτερο, συν το περιστασιακό "παιχνίδι" πάντα μέσα σε λογικά πλαίσια κ όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν (σπάνιο γενικά). Συν τις όποις φορές καταφέρω να πάω σε track-day.
Αν θα αλλάξω σε 3 ή 5 ή 8 χρόνια δεν το ξέρω, δύσκολο παντως να πάω πάνω από 10. Και ακριβώς επειδή φοβάμαι μήπως μετά από λίγα χρόνια μου την βαρέσει κ ξαναψάχνω αλλαγές σκέφτομαι μεταπωλητική αξία και ιδιαιτερότητα μοντέλου αλλιώς θα είχα πάει στο Leon από καιρό γιατί παρά το μέτριο εσωτερικό το γουστάρω συνολικά σαν αυτοκίνητο.
Οσον αφορά βελτίωση, λίγο χέρι θα μπει σίγουρα γιαυτό είχα κολλήσει από την αρχή με το συγκεκριμένο κινητήρα. Σε καμία περίπτωση ομως να ξεζουμίσω μέχρι κ το τελευταίο άλογο. Το αμάξι θα πρεπει να παραμείνει καθημερινό και "ασφαλές". Δεν πιάνω τη διαφορά μεταξύ Golf και Leon που αναφέρεις σχετικά με τη βελτίωση αφού περιφερειακά και ανταλλακτικά είναι τα ίδια λογικά, όπως και κόστος συντήρησης και σέρβις (Λάδια, μπουζί, φίλτρα τα κάνω ο ίδιος) οπότε πως υπερτερεί το ενα εναντι του άλλου;