Καλημέρα. Επειδή ενδιαφέρει συγγενή μου το συγκεκριμένο μοντέλο, τί ρεζερβουάρ βενζίνης έχει; Διαβάζω αντικρουόμενες πληροφορίες, για αυτονομία 150χλμ με τη βενζίνη, αλλά και για ρεζερβουάρ 50 λίτρων στο διαδίκτυο. Τείνω να πιστέψω το πρώτο, μιας και διαβάζω για μικρά ρεζερβουάρ βενζίνης στα μοντέλα TGI του Group.
Το
1.5 TGI EVO, εχει 3 δεξαμενές CNG. Οι 2 κατασκευάζονται από ανθρακόνημα και βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, και επωφελείται και από μια τρίτη, ατσάλινη υψηλής αντοχής δεξαμενή CNG και προστίθεται στις άλλες δύο.
Η χωρητικότητά τους είναι 17,3kg και προσφέρουν αυτονομία 440 χιλιομέτρων στο όχημα ανεξάρτητα από το κιβώτιο.
Η δεξαμενή βενζίνης 9 λίτρων προσθέτει περίπου άλλα 140 χιλιόμετρα, με τη συνολική αυτονομία να αγγίζει τα 580.
Ισως μπερδευεις με τον παλαιότερο
1.4 TGI κινητήρα. Ο οποιος εχει διαφορετικά χαρακτηριστικά, Συγκεκριμένα:
Για την αποθήκευση του CNG υπάρχουν δυο δεξαμενές χωρητικότητας 15 kg (και πίεσης 200 bar), οι οποίες βρίσκονται κάτω από το δάπεδο των αποσκευών, μειώνοντας το από τα 380 στα 275lt. Βεβαίως υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 50 lt και ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήησει κανονικά με βενζίνη, τόσο σε περιπτώσεις χαμηλών θερμοκρασιών όσο και σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων CNG. Η συνδυαστική αυτονομία του Leon 1.4 TGI είναι 800 km, τα 300 περίπου εκ των οποίων μπορεί να διανύσει αποκλειστικά με το φυσικό αέριο.
Αλλες διαφορές αναμεσα στους 2 κινητηρες εκτος απο τα +100cc , ειναι το συστημα απενεργοποίησης 2 κιλυνδρων υπο προϋποθέσεις(χαμηλό load), για χαμηλότερη καταναλωση καυσιμου, και τουρμπίνα twin scroll. Τελος ο 1.5TGI δουλευει σε κυκλο Miller με εξαιρετικά υψηλη συμπίεση.(Νομίζω πλησιάζει το 13:1) . Βοηθάει και το καυσιμο το οποιο εχει υψηλό βαθμό αντικροτικότητας, 130 οκτάνια.