Αυτο πως το γνωρίζουμε?
Με συγχωρεις που σου απανταω ετεροχρονισμενα.
Θα το εχεις παρατηρησει εως τωρα οτι αν αφησεις το αεριο να τελειωσει και δουλεψει με βενζινη για 30 λεπτα πχ οταν πας να βαλεις αεριο ξανα στο γυρναει σχεδον αμεσως σε αεριο.
Αν εισαι συνεχεια με αεριο καθε φορα που ανεφοδιαζεις στη αρχη δουλευει βενζινη με βαση καποιο κριτηριο (προσωπικη μου αποψη-ποση βενζινη εκαψε, δηλαδη τα ml που ψεκαστηκαν).
Για λιπανση και διατηρηση του συστηματος της βενζινης το κανει αυτο. Ειμαι σιγουρος πως γνωριζεις οτι ο κινητηρας εχει ειδικες επιστρωσεις για τις θερμοκρασιες που σηκωνει το αεριο, ωστοσο επειδη ειναι ξηρη η καυση ειναι και το θεμα της λιπανσης. Αν κανω λαθος μου λες..
Πλεον εμενα καιει πολυ λιγη...ουτε 4-5 λιτρα το τριμηνο..δεν ξερω αν φταιει κατι η εχει κανει καποιο adptation κλπ..αλλα δεν κουνιεται καθολου ο δεικτης της βενζινης..αυτα τα λιγα που καιει οταν βαζω αεριο.