Το αυτοκινητο παραλήφθηκε, και οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές:
- Ο κινητηρας ειναι προθυμος απο τις 1500 rpm
- Το τιμόνι ειναι φοβερά ακριβές σε σχέση με το απερχόμενο Scirocco. Εχει φοβερή απόκριση.
- Πολυ καλη ποιότητα κυλησης. Πολυ καλη απομόνωση απο εξωτερικους θορύβους
- Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Ειμαι γύρω στα 4,3 Kg/100 km. Εχω κανει 500 km με 18 Ευρω.
- Το ηχοσυστημα ειναι πολυ καλό σε ποιότητα ήχου και σε δυνατότητες με το full-link
- To hill hold control, λιγο παράξενο στην αρχη, αλλα μολις το συνηθήσεις δεν το αλλάζεις
- Τα φωτιστικά Full-LED το βράδυ ειναι πανεμορφα
Μερικές φωτογραφίες :
Τι δεν μου αρεσε:
- Δεν μπορώ να απενεργοποιήσω μονιμα το Start-Stop. Πρεπει καθε φορά να το απενεργοποιώ manually
- Που και που, κρατάει 1000rpm ρελαντί αντι για 650-700 rpm . Ειναι τυχαίες οι στιγμές. Ο αντιπρώσωπος ειπε οτι ειναι φυσιολογικό.
- Στις αλλαγές ταχυτήτων, φαίνεται σαν να κρατάει τις Rpm το ECU ψηλα, σαν να δίνει throttle... Δεν πεφτουν οι Rpm με τον ρυθμό που περιμένεις. Θελει συνήθεια
- Πηγε συνεργειο / αντιπροωσωπια απο την δευτερη μερα (100 km στο κοντέρ), λόγο παράξενων θορύβων απο μπροστά.
Διαγνωση: Top Mount μπροστά αριστερο αμορτισέρ, ελλατωματικό. Εγινε αλλαγη επιτοπου.
Δεν ξεκινάμε καλα...