Αποστολέας Θέμα: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI  (Αναγνώστηκε 544 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

  • Συνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Expert member
  • *
  • Μηνύματα: 8988
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #15 στις: 11-10-2019, 15:27:00 »
Συμφωνώ, αλλά, αν πας Δυτική Ελλάδα, θα κυκλοφορείς με 9 λίτρα βενζίνης, μόλις τελειώσει το φυσικό αέριο.

Έχω το Fiat Panda 900cc CNG και ξέρω τι λες, αλλά έχει μεγάλο τεπόζιτο βενζίνης, όποτε πας πιο μακριά, όταν δε βρίσκεις πρατήριο CNG.

Με την αύξηση των πρατηρίων (που κι εγώ πιστεύω ότι θα υπάρξει), είναι σαφές ότι θα επαρκεί η αυτονομία για κάθε ταξίδι.

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Μηνύματα: 0
  • 1.5 EVO TGI - CNG
    • Leon MK3 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #16 στις: 11-10-2019, 15:46:18 »
Συμφωνουμε  :59:


  • Αποσυνδεδεμένος Gefer
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 1575
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιώργος
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #17 στις: 13-10-2019, 20:25:34 »
Χάνεις πολύ σε λίτρα πορτμπαγκάζ; Εκεί νομίζω ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα...
Altea XL 1.8 tsi stylance plus REVO Stg 1

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Μηνύματα: 0
  • 1.5 EVO TGI - CNG
    • Leon MK3 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #18 στις: 13-10-2019, 20:51:23 »
Χάνεις πολύ σε λίτρα πορτμπαγκάζ; Εκεί νομίζω ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα...
275 λίτρα απο τα 380 λίτρα.
Ειναι μικρότερο, αλλα στην εκθεση που το είδα μου φάνηκε γνώριμος χώρος.
Σχεδόν ιδιος με αυτον του VW Scirocco που είχα.

  • Αποσυνδεδεμένος KGStergios
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 535
  • OEMbeerOS
    • octavia 1.8tsi
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #19 στις: 13-10-2019, 23:58:23 »
Γνωρίζουμε κάτι για cng και πρόγραμμα;
Επιδώσεις και οικονομία!
ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΕ ΘΕΕ ΜΟΥ

  • Αποσυνδεδεμένος madnos78
  • Elite member
  • *
  • Μηνύματα: 3864
  • Φύλο: Άντρας
  • ΜΑΝΟΣ
    • LEON 1P 1.8 TSI CDAA
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #20 στις: 14-10-2019, 08:45:13 »
Για Ελλάδα πιο λογικό ακούγεται το προηγούμενο με το 50αρι βενζίνης. Έχουμε στην οικογένεια το eco-up (11 Kg cng, 10 L βενζίνη) και παρότι μένουμε κοντά στην Ανθούσα, με τα 100 χλμ/ημέρα που κάνουμε χρειάζεται συχνός ανεφοδιασμός (και φανταστείτε δεν καίει)....
Επίσης, εθνική τα 400 χλμ αυτονομία του αερίου γίνονται 250-380...


Κατά τα άλλα, τα παραπάνω δεν προβληματίζουν ιδιαίτερα και τελικά αυτό που σου μένει είναι η εξοικονόμηση απ'το καύσιμο...!

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Συνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Expert member
  • *
  • Μηνύματα: 8988
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #21 στις: 14-10-2019, 10:16:24 »
Συμφωνώ ότι το 9άρι ρεζερβουάρ βενζίνης καθιστά το αυτοκίνητο σε πόλης, τουλάχιστον μέχρι την (αναμενόμενη) επέκταση του δικτύου φυσικού αερίου.
Το παλιό με το 40άρι ρεζερβουάρ βενζίνης, ή το Panda με το 35άρι, έχουν την ευχέρεια να κινηθούν και εκτός πόλεων.

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Μηνύματα: 0
  • 1.5 EVO TGI - CNG
    • Leon MK3 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #22 στις: 14-10-2019, 11:43:49 »
Γνωρίζουμε κάτι για cng και πρόγραμμα;
Το βρισκω εντελώς απίθανο να βγεί κατι το επόμενο συντομο χρονικό διάστημα.

- Μιας και ο κινητήρας δουλευει με πολυ υψηλη συμπίεση για τουρμπο κινητήρα , περισσότερο αβάνς και πίεση δεν ξέρω πόσο θα βοηθήσει.
- Ο κινητήρας ειναι νέος (1.5 TSI) και δεν εχει βγει κατι σε αυτον στην εκδοχή του με βενζίνη (νομίζω μονο σε παραλληλο) , ποσο μαλλον σε Φυσικό Αέριο.
- Δεν εμπιστευομαι το αυτοκινητο σε κάποιον απο τους γνωστους ελληνες προγραματιστές/βελτιωτές, να μαθουν χάρτες πανω στο δικο μου.

Εκανα μια ερώτηση στην Cargate σχετικά, δεν υπαρχει κατι, και μαλλον δεν θα υπαρξει.

Και ειναι κριμα, μιας και το καυσιμο εχει μερικά πολυ καλα χαρακτηρίστικα όπως:
- 119-130 Οκτάνια
- Δεν νοθευεται
- Δεν υπαρχει αμεσος ψεκασμός (ειναι MPI). Αρα η τροφοδοσία με καυσιμο ειναι ποιό ευκολή


Για Ελλάδα πιο λογικό ακούγεται το προηγούμενο με το 50αρι βενζίνης. Έχουμε στην οικογένεια το eco-up (11 Kg cng, 10 L βενζίνη) και παρότι μένουμε κοντά στην Ανθούσα, με τα 100 χλμ/ημέρα που κάνουμε χρειάζεται συχνός ανεφοδιασμός (και φανταστείτε δεν καίει)....
Επίσης, εθνική τα 400 χλμ αυτονομία του αερίου γίνονται 250-380...
Κατά τα άλλα, τα παραπάνω δεν προβληματίζουν ιδιαίτερα και τελικά αυτό που σου μένει είναι η εξοικονόμηση απ'το καύσιμο...!
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμφωνώ ότι το 9άρι ρεζερβουάρ βενζίνης καθιστά το αυτοκίνητο σε πόλης, τουλάχιστον μέχρι την (αναμενόμενη) επέκταση του δικτύου φυσικού αερίου.
Το παλιό με το 40άρι ρεζερβουάρ βενζίνης, ή το Panda με το 35άρι, έχουν την ευχέρεια να κινηθούν και εκτός πόλεων.
Βασικά νομίζω οτι εχει να κανει με το Case.
Δεν μπορει κάποιος να βγει με σιγουριά και να πει: δεν κανει το αυτοκινητο γενικότερα, ή είναι μονο αυτοκινητο πόλης
Καποιός μπορει να βλέπει σαν αρνητικο την αυξημένη αυτονομία με Φυσικό Αέριο, και την μειωμένη με Βενζίνη, Εγω την βλέπω μονο σαν θετικό. (Οπως προειπα, ολη η κεντρική και βορεια Ελλάδα καλύπτεται αποκλειστικά με Φυσικο αέριο. )
Για μένα δεν λεει κατι, να σταματήσω αντι για μια φορα τρεις φορές απο 5 λεπτα να βάλω βενζίνη (αν χρειαστεί ... ) . Κανω και το διαλειμα μου.

Εχει να κανει με τις αναγκες του καθενα, αλλα και με το που μένει.


Προσωπική μου αποψη, ειναι οτι το βενζινοκινητήρες (και ακομα χειρότερα πετρελαιοκινητήρες) εχουν μπει σε τροχιά κατάργησης, και τα εναλακτικά καυσιμα και ο ηλεκτρισμός ειναι αυτα που θα επκιρατήσουν τα επομενα χρονια.
Καποιος που αγοράζει αυτοκινητο καινουριο, με βενζινοκινητήρα ή ακόμα χειρότερα με πετρελαιοκνητήρα, θα πρεπει να το σκεφτει δυο φορές IMHO.











  • Συνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Expert member
  • *
  • Μηνύματα: 8988
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #23 στις: 14-10-2019, 12:51:38 »
Εχει να κανει με τις αναγκες του καθενα, αλλα και με το που μένει.

Αυτό είναι όλη η ουσία, προφανώς.

Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Εμένα το χωριό μου είναι 35χλμ έξω από τη Ναύπακτο. Πρατήριο φυσικού αερίου δεν υπάρχει στη δυτική Ελλάδα. Το να πάω στο χωριό μου με το νέο Leon και ρεζερβουάρ βενζίνης 9lt είναι εφικτό, ακόμα κι αν κάνω 2 στάσεις ανεφοδιασμού στην επιστροφή. Το να μείνω μια εβδομάδα εκεί και να κάνω βόλτες δεν είναι εφικτό. Ακόμα και να υπήρχε πρατήριο στη Ναύπακτο, θα έκανα μια διαδρομή 70χλμ (πήγαινε-έλα), για να βάλω 9lt και να αποκτήσω αυτονομία 80χλμ (γιατί θα κάνω τα 70)!

Επομένως, μπορεί στην Ευρώπη και τη βόρεια Ελλάδα να είναι εφικτό, στη δυτική Ελλάδα αργεί ακόμη. :ok:


Υ.Γ. Και η αυτονομία του αερίου (με 300χλμ) δεν είναι μεγάλη, πάντως.

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Μηνύματα: 0
  • 1.5 EVO TGI - CNG
    • Leon MK3 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #24 στις: 14-10-2019, 12:57:27 »
Υ.Γ. Και η αυτονομία του αερίου (με 300χλμ) δεν είναι μεγάλη, πάντως.
440κμ το δινει με αέριο. Υπολογίζω 400 κμ
Ας έρθει και το βλέπουμε.
Γενάρης... Κυριακή κοντή γιορτή  :smokeing:

  • Συνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Expert member
  • *
  • Μηνύματα: 8988
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #25 στις: 14-10-2019, 13:50:10 »
440κμ το δινει με αέριο. Υπολογίζω 400 κμ
Ας έρθει και το βλέπουμε.
Γενάρης... Κυριακή κοντή γιορτή  :smokeing:

440χλμ είναι η συνδυαστική αυτονομία. Με αποκλειστική χρήση αερίου δίνει 300χλμ. :ok:

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Μηνύματα: 0
  • 1.5 EVO TGI - CNG
    • Leon MK3 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #26 στις: 14-10-2019, 14:01:10 »
Κανεις λάθος

Το νέο Leon TGI Εvo έχει τρία ρεζερβουάρ CNG για μεγαλύερη χωρητικότητα από το προηγούμενο μοντέλο. Η αυτονομία με CNG αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα, ενώ άλλα 150 χιλιόμετρα μπορούν να γίνουν με την βενζίνη.

https://www.carzine.gr/to-selat-leon-me-kinitira-15-cng-turbo-me-130-aloga/

As with other vehicles in the SEAT CNG line-up, the Leon TGI Evo only uses petrol as an alternative fuel when the CNG tanks are empty, but there is now even greater CNG storage capacity as the SEAT Leon TGI Evo benefits from three gas tanks – two of which benefit from advanced lightweight carbon fibre composite construction. The Leon TGI Evo has a gas capacity of 17.7kg giving a range of 500km in CNG mode, and, thanks to the automatic switch to petrol, the range is extended by an additional 150 km.

http://cngeurope.com/cng-powered-leon-now-available-with-a-new-1-5-tgi-evo-engine/?fbclid=IwAR1PgqcO2ru4mxBDMWgJ1Bz7PTOmwi0_FrzEJTkGtpUO79CVe2U_ss24-1E


https://www.newsauto.gr/news/seat-me-fisiko-aerio-aftes-ine-i-aftonomies-tous/

  • Συνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Expert member
  • *
  • Μηνύματα: 8988
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #27 στις: 14-10-2019, 14:07:44 »
Κάτι μου είπε λάθος ο πωλητής, προχθές. Αν έχει 17,7kg (κάπου το διάβασα κι εγώ, νομίζω), έχει μεγαλύτερη αυτονομία. 500χλμ δε θα δεις, λογικά, αλλά θα βλέπεις σίγουρα 400+χλμ. :ok:

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Μηνύματα: 0
  • 1.5 EVO TGI - CNG
    • Leon MK3 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #28 στις: 14-10-2019, 14:13:31 »
 :ok:
Ισως αναφερόταν στο 1.4 TGI,
Εχω περιγράψει εδω τις διαφορές :  https://seatclub.gr/forum/index.php/topic,41565.msg1181122.html#msg1181122

  • Συνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Expert member
  • *
  • Μηνύματα: 8988
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #29 στις: 14-10-2019, 14:15:55 »
Κάπου τα μπέρδεψε, γιατί το ρεζερβουάρ βενζίνης το περιέγραψε σωστά. Εκτός αν δε θυμάμαι κάτι σωστά εγώ. :xa: