Αποστολέας Θέμα: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI  (Αναγνώστηκε 42185 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

  • Αποσυνδεδεμένος madnos78
  • Elite member
  • *
  • Μηνύματα: 3882
  • Φύλο: Άντρας
  • ΜΑΝΟΣ
    • LEON 1P 1.8 TSI CDAA
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #30 στις: 14-10-2019, 23:57:53 »
EDIT
 
Επίσης, εθνική τα 400 χλμ αυτονομία του αερίου γίνονται 250-280...



Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 332
  • 1.5 TGI - CNG
    • Leon MK3.5 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #31 στις: 15-10-2019, 00:09:40 »
Από τα 450 με 500 κμ αυτονομία που δίνει ο κατασκευαστής πως φτάσαμε στα ούτε μισά ...

Δύο τα τίνα

- συγκρίνεις με το μοτέρ του vw up , το οποίο είναι αυτοκίνητο πόλης και το μοτερακι του δουλεύει υπερωρίες στα 120km/h. Και 5 ταχύτητες σε.σασμαν
- οδηγούμε με εντελώς διαφορετικό τροπο. Πρέπει να γράφεις μέση ωριαία πάνω από 150 km/h και εξαιρετικά επιθετική οδήγηση


Απλά να υπενθυμίσω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δουλεύει σε κύκλο miller είναι 500 cc παραπάνω από το up , twin scroll τουρμπίνα και τελος έχει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων

 :annoyed_h4h:


1.5 TGI .. το παπί

  • Αποσυνδεδεμένος jiokar1982
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 359
  • SEATCLUB.GR
    • leon fr 1.8
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #32 στις: 15-10-2019, 08:46:34 »
Καλημερα και απο εμενα

Αν θες φιλε πες λιγο ποσο σου βγηκε τελικα και με τι εξοπλισμο...
Σιγα σιγα πρεπει να αποκτησω και εγω κατι πιο οικονομικο λογω μονιμων πλεον ταξιδιων Θεσ/νικη-Πτολεμαιδα-Θεσ/νικη
και 6-7 το χρονο προς Αθηνα και πισω. Βασικα στο μυαλο μου εχω τα diesel Clio & Captur που ερχονται συντομα (μου αρεσουν
πολυ και τα δυο, ειδικα μεσα, ωραιο μοτερ και 7ταχυτο dsg...), το επισης νεο (που ερχεται και αυτο) Juke σε diesel αυτοματο αν και μαθαινω οτι θα ερθει μονο βενζινη στην Ελλαδα αρχικα και βλεπουμε για πετρελαιο, και στην ακρη του μυαλου μου εχω και τα tgi καθως ειναι οικονομικοτατα και μενω και διπλα σε πρατηριο αεριου... Ομως μου την σπαει το μικρο πορτ μπαγκαζ καθως οι μεταφορικες μας αναγκες εχουν αυξηθει με τον μικρουλη, επισης 2ο Leon προφανως δεν ψηνομαι να εχω...!!! Οποτε ή θα σκοτωσω το δικο μου για ενα tgi, ή θα δωσω της συζυγου το Polo και θα κοιτουσα το αντιστοιχο Golf. Θα με εψηνε και το Scala αν δεν εβγαινε χιλιαρι αλλα με τον 1.5...

  • Αποσυνδεδεμένος madnos78
  • Elite member
  • *
  • Μηνύματα: 3882
  • Φύλο: Άντρας
  • ΜΑΝΟΣ
    • LEON 1P 1.8 TSI CDAA
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #33 στις: 15-10-2019, 09:20:31 »
Από τα 450 με 500 κμ αυτονομία που δίνει ο κατασκευαστής πως φτάσαμε στα ούτε μισά ...

Δύο τα τίνα

- συγκρίνεις με το μοτέρ του vw up , το οποίο είναι αυτοκίνητο πόλης και το μοτερακι του δουλεύει υπερωρίες στα 120km/h. Και 5 ταχύτητες σε.σασμαν
- οδηγούμε με εντελώς διαφορετικό τροπο. Πρέπει να γράφεις μέση ωριαία πάνω από 150 km/h και εξαιρετικά επιθετική οδήγηση


Απλά να υπενθυμίσω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δουλεύει σε κύκλο miller είναι 500 cc παραπάνω από το up , twin scroll τουρμπίνα και τελος έχει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων

 :annoyed_h4h:
Καλημέρα φίλε,
Προφανώς το Λέον σου θα ταξιδεύει πολύ πιο άνετα απ'το up.
Πράγματι έχω συνηθίσει να ταξιδεύω σβέλτα (κάτοχος 1.8 tsi) σε καμία περίπτωση βέβαια με 150 χαω μέση (μέγιστη ναι) με το up χαχαχα....

Πάντως σε σχέση με τη γυναίκα μου (αυγό στο πόδι) κάναμε το Αθήνα Λαμία και οι δύο κι εγώ έκαψα 1€ παραπάνω...(αύξηση περίπου 15%).
Οπότε πάλι το νούμερο 250-280 km  αυτονομία με cng σε σχέση με το 400 που δίνουν δεν βγαίνει...
(Εννοείται βέβαια ότι a/c και φόρτωμα ανεβάζουν αρκετά την πραγματική κατανάλωση)

Τέλος πάντων, υπολόγιζε μια 100αρα χλμ λιγότερη αυτονομία χαλαρά...γιατί κυρίωςθα το πατάς κι εσύ!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 332
  • 1.5 TGI - CNG
    • Leon MK3.5 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #34 στις: 15-10-2019, 10:15:45 »
Αν θες φιλε πες λιγο ποσο σου βγηκε τελικα και με τι εξοπλισμο...
Σιγα σιγα πρεπει να αποκτησω και εγω κατι πιο οικονομικο λογω μονιμων πλεον ταξιδιων Θεσ/νικη-Πτολεμαιδα-Θεσ/νικη
και 6-7 το χρονο προς Αθηνα και πισω. Βασικα στο μυαλο μου εχω τα diesel Clio & Captur που ερχονται συντομα (μου αρεσουν
πολυ και τα δυο, ειδικα μεσα, ωραιο μοτερ και 7ταχυτο dsg...), το επισης νεο (που ερχεται και αυτο) Juke σε diesel αυτοματο αν και μαθαινω οτι θα ερθει μονο βενζινη στην Ελλαδα αρχικα και βλεπουμε για πετρελαιο, και στην ακρη του μυαλου μου εχω και τα tgi καθως ειναι οικονομικοτατα και μενω και διπλα σε πρατηριο αεριου... Ομως μου την σπαει το μικρο πορτ μπαγκαζ καθως οι μεταφορικες μας αναγκες εχουν αυξηθει με τον μικρουλη, επισης 2ο Leon προφανως δεν ψηνομαι να εχω...!!! Οποτε ή θα σκοτωσω το δικο μου για ενα tgi, ή θα δωσω της συζυγου το Polo και θα κοιτουσα το αντιστοιχο Golf. Θα με εψηνε και το Scala αν δεν εβγαινε χιλιαρι αλλα με τον 1.5...

Με τον παρακάτω εξοπλισμο:

  • Ηλιοροφή
  • Full Led
  • 17 Αρες Ζαντες
  • 8 Inch Οθονη
  • Full Link
  • Convenience Pack

Γυρω στα 22Κ
DSG αν και το ήθελα, δυστυχώς δεν μπορεσα να το παρω, μιας και αλλαζε κλιμακα και ετρωγε +1.5Κ φόρο.

To Scala το ειδα και εγω και μου άρεσε πολυ, Αλλα τελικα με απέτρεψε το ότι θα βγεί CNG απο 2020 μόνο με τον 1.0, + οτι βασίζεται στην μικροτερη πλατφορμα του πολο και οχι στην MQB(καθαρα ψυχολογικο) . + οτι το λεον μοιάζει αρκετα οδηγικά αλλα και εμφανισιακα με το VW Scirocco και αυτο μονο καλο ηταν για μένα. Γενικά ηθελα κατι λίγο ποιό σπορτίφ.
:drive1:
Δεν ειμαι ετόιμος να παραδώσω τα όπλα ακομα, αν και αλλάζουν οι αναγκες οσο μεγαλώνουμε ...  :dakry:

Ειναι καθαρα προσωπικο το θεμα της επιλογής, και αναλογα με τις αναγκές του καθενός. Για μενα, μιας και βρίσκεσαι πολυ κοντα σε πρατήριο θα ηταν μονόδρομος αυτοκινητο με Φυσικό αέριο.
Ισως να πρεπει να περιμενεις και μεχρι το καλοκαίρι που βγαίνει και το Νεο Λεον. (Εγω δεν μπόρεσα να περιμένω)

Αποψη μου ειναι οτι θα πρεπει να το σκεφτείς δυο φορές πριν προχωρήσεις σε αγορά Καινουριου αυτοκινητου με Βενζινοκινητήρα η ακομα χειρότερα με πετρελαιοκινητηρα. Το τοπίο της αυτοκινησης προκειται να αλλάξει αρδην στα επόμενα χρόνια.


Καλημέρα φίλε,
Προφανώς το Λέον σου θα ταξιδεύει πολύ πιο άνετα απ'το up.
Πράγματι έχω συνηθίσει να ταξιδεύω σβέλτα (κάτοχος 1.8 tsi) σε καμία περίπτωση βέβαια με 150 χαω μέση (μέγιστη ναι) με το up χαχαχα....

Πάντως σε σχέση με τη γυναίκα μου (αυγό στο πόδι) κάναμε το Αθήνα Λαμία και οι δύο κι εγώ έκαψα 1€ παραπάνω...(αύξηση περίπου 15%).
Οπότε πάλι το νούμερο 250-280 km  αυτονομία με cng σε σχέση με το 400 που δίνουν δεν βγαίνει...
(Εννοείται βέβαια ότι a/c και φόρτωμα ανεβάζουν αρκετά την πραγματική κατανάλωση)

Τέλος πάντων, υπολόγιζε μια 100αρα χλμ λιγότερη αυτονομία χαλαρά...γιατί κυρίωςθα το πατάς κι εσύ!!

Οταν ερθει θα το δουμε, μιας και οι δυό μας μιλαμε υποθετικά για την ώρα.   :crazy:




1.5 TGI .. το παπί

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 332
  • 1.5 TGI - CNG
    • Leon MK3.5 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #35 στις: 15-10-2019, 10:51:10 »
http://www.autogreeknews.gr/nees-dokimes-autokinitwn/13063-athina-thessaloniki-me-17-6-evro-gia-kaysima

Εδω και ενα ενδιαφέρον αρθρο σχετικα με την κατανάλωση



1.5 TGI .. το παπί

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 332
  • 1.5 TGI - CNG
    • Leon MK3.5 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #36 στις: 17-10-2019, 23:40:13 »
Και μερικά Real Data σχετικά με την καταναλωση του 1.5 TGI με μηχανικό κιβωτιο ταχυτήτων, απο ανεξάρτητους χρήστες:

https://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/392-Leon.html?fueltype=4&constyear_s=2019&constyear_e=2020&power_s=120&power_e=140&gearing=1&powerunit=3

Περνουμε τα 2 ακρα:

-- Καλυτερη μέση επίδοση (ελαφρυ δεξί ποδι) 3,69 kg/100km https://www.spritmonitor.de/en/detail/1071245.html

Η αναγωγή στα 17,7 Kg αεριο που ειναι η δεξαμενές του Λεοντα, ειναι : 
  479Km αυτονομία με Φυσικό Αερίο


-- Χειρότερη μέση επίδοση (βαρυ δεξί ποδι) 4,14 kg/100 km
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1041268.html

Η αναγωγή στα 17,7 Kg αεριο που ειναι η δεξαμενές του Λεοντα, ειναι :
  427Km αυτονομία με Φυσικό Αερίο




Μπορει κάποιος να πει: Ναι αλλα οταν εχει ζεστό καιρό, δεν συμπιεζεται "καλα" το CNG και βαζεις λίγοτερα. Πες 16,7 αντι για 17,7 κιλά
Σε αυτη την περιπτωση:

Η αναγωγή στα 16,7 Kg αεριο ( Καλη επίδοση )  : 
  452Km αυτονομία με Φυσικό Αερίο


Η αναγωγή στα 16,7 Kg αεριο ( Κακή επίδοση ) : 
  403Km αυτονομία με Φυσικό Αερίο



Φαινονται αναλυτικά και τα γεμίσματα του χρήστη με το "βαρύ" ποδι:


Ανα 400 με 467 km γεμίζει
Κατι 80άρια και 90άρια, εχει γεμίσει βενζίνη  :bleh:


1.5 TGI .. το παπί

  • Αποσυνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Master member
  • *
  • Μηνύματα: 10406
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #37 στις: 18-10-2019, 07:01:14 »
Η οικονομία του φυσικού αερίου είναι αναμφισβήτητη και μεγάλη. :ok:

Akis was here

  • Αποσυνδεδεμένος madnos78
  • Elite member
  • *
  • Μηνύματα: 3882
  • Φύλο: Άντρας
  • ΜΑΝΟΣ
    • LEON 1P 1.8 TSI CDAA
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #38 στις: 22-10-2019, 09:33:25 »
Η οικονομία του φυσικού αερίου είναι αναμφισβήτητη και μεγάλη. :ok:
+1!
Μια χαρά θα είσαι κι από αυτονομία φίλε! Το αμάξι αυτό θα έπαιρνα κι εγώ κατά πάσα πιθανότητα αν άλλαζα σήμερα (μετά κι απ' αυτά που έχω δει με το eco-up).... Ακόμη και το ibiza μην σου πω...

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 332
  • 1.5 TGI - CNG
    • Leon MK3.5 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #39 στις: 25-10-2019, 17:15:55 »
+1!
Μια χαρά θα είσαι κι από αυτονομία φίλε! Το αμάξι αυτό θα έπαιρνα κι εγώ κατά πάσα πιθανότητα αν άλλαζα σήμερα (μετά κι απ' αυτά που έχω δει με το eco-up).... Ακόμη και το ibiza μην σου πω...
Σε ευχαριστώ για την απαντηση.
Πιστεύω πως ναι. Θα δουμε σε κανα 2 μηνο  :auto:


1.5 TGI .. το παπί

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 332
  • 1.5 TGI - CNG
    • Leon MK3.5 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #40 στις: 09-12-2019, 13:35:59 »
Το αυτοκινητο παραλήφθηκε, και οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές:

- Ο κινητηρας ειναι προθυμος απο τις 1500 rpm
- Το τιμόνι ειναι φοβερά ακριβές σε σχέση με το απερχόμενο Scirocco. Εχει φοβερή απόκριση. 
- Πολυ καλη ποιότητα κυλησης. Πολυ καλη απομόνωση απο εξωτερικους θορύβους
- Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Ειμαι γύρω στα 4,3 Kg/100 km. Εχω κανει 500 km με 18 Ευρω.
- Το ηχοσυστημα ειναι πολυ καλό σε ποιότητα ήχου και σε δυνατότητες με το full-link
- To hill hold control, λιγο παράξενο στην αρχη, αλλα μολις το συνηθήσεις δεν το αλλάζεις
- Τα φωτιστικά Full-LED το βράδυ ειναι πανεμορφα

Μερικές φωτογραφίες :










Τι δεν μου αρεσε:
- Δεν μπορώ να απενεργοποιήσω μονιμα το Start-Stop. Πρεπει καθε φορά να το απενεργοποιώ manually
- Που και που, κρατάει 1000rpm ρελαντί αντι για 650-700 rpm . Ειναι τυχαίες οι στιγμές. Ο αντιπρώσωπος ειπε οτι ειναι φυσιολογικό.
- Στις αλλαγές ταχυτήτων, φαίνεται σαν να κρατάει τις Rpm το ECU ψηλα, σαν να δίνει throttle... Δεν πεφτουν οι Rpm με τον ρυθμό που περιμένεις. Θελει συνήθεια
- Πηγε συνεργειο / αντιπροωσωπια απο την δευτερη μερα (100 km στο κοντέρ), λόγο παράξενων θορύβων απο μπροστά.



Διαγνωση: Top Mount μπροστά αριστερο αμορτισέρ, ελλατωματικό. Εγινε αλλαγη επιτοπου.
Δεν ξεκινάμε καλα...   :crazy:


1.5 TGI .. το παπί

  • Αποσυνδεδεμένος disino
  • Διαχειριστής
  • Master member
  • *
  • Μηνύματα: 10406
  • Φύλο: Άντρας
  • Leon Cupra (red)
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #41 στις: 09-12-2019, 19:54:53 »
Καλοτάξιδο!  :ok: :ok: :ok:

Υ.Γ. Αυτό με το κράτημα του ρελαντί το κάνει και το Panda φυσικό αέριο. Το κάνει πάντα, όμως, όταν κόβεις, και ρίχνει στροφές όταν καταλάβει ότι σταμάτησες (οριστικά ή φανάρι, στοπ κλπ).

Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #42 στις: 09-12-2019, 20:19:54 »
Καλοριζικο και παλι και ασφαλη χλμ... Το κρατημα στροφων το γινεται λογο του φυσικου αεριου,  το ρελαντι του χωρις να λειτουργει κατι εξτρα ειναι 650 οταν ανοιξεις κατι παει 700 επισης εχει throttle assist μονο για το ξεκινημα οχι στις αλλαγες οταν κινησε και κανεις αλλαγη οι στροφες θα μεινουν στις χιλιες και μετα θα πεσουν δοκιμασε το και στο σπορτ που ειναι πιο αμεσο να μας πεις αν δεν το εχεις κανει ηδη... Επισης να ξερεις οτι οταν βλεπεις χιλιες ρελαντι ζεστο κανει ενα τυπο πυρολησης για τον καταλυτη γιατιο καταλυτης δουλευεις και σαν paticulate filter κατακρατηση μικροσωματιδιων οπως στα πετρελαια περιπου....  Οσο για το τοπ μαουντ αδικαιολογητο αλλα δυστυχώς συμβαινει και σε ακριβοτερα κατα πολυ αυτοκινητα να βγουν απο το εργοστασιο με βλαβη...  :welcomeani:

  • Αποσυνδεδεμένος phoinix_gr
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 332
  • 1.5 TGI - CNG
    • Leon MK3.5 5F
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #43 στις: 10-12-2019, 12:35:54 »
Σας ευχαριστώ... ξανα! :)

Υ.Γ. Αυτό με το κράτημα του ρελαντί το κάνει και το Panda φυσικό αέριο. Το κάνει πάντα, όμως, όταν κόβεις, και ρίχνει στροφές όταν καταλάβει ότι σταμάτησες (οριστικά ή φανάρι, στοπ κλπ).
Εχει συγγενης μου το Panda με φυσικο αέριο (μαλιστα απο εκει επηρεάστηκα αρκετά για την αγορά του Leon), και δεν θυμαμαι να το ειχα παρατηρήσει. Μπορει και να κανω και λάθος βεβαια.


Καλοριζικο και παλι και ασφαλη χλμ... Το κρατημα στροφων το γινεται λογο του φυσικου αεριου,  το ρελαντι του χωρις να λειτουργει κατι εξτρα ειναι 650 οταν ανοιξεις κατι παει 700 επισης εχει throttle assist μονο για το ξεκινημα οχι στις αλλαγες οταν κινησε και κανεις αλλαγη οι στροφες θα μεινουν στις χιλιες και μετα θα πεσουν δοκιμασε το και στο σπορτ που ειναι πιο αμεσο να μας πεις αν δεν το εχεις κανει ηδη... Επισης να ξερεις οτι οταν βλεπεις χιλιες ρελαντι ζεστο κανει ενα τυπο πυρολησης για τον καταλυτη γιατιο καταλυτης δουλευεις και σαν paticulate filter κατακρατηση μικροσωματιδιων οπως στα πετρελαια περιπου....  Οσο για το τοπ μαουντ αδικαιολογητο αλλα δυστυχώς συμβαινει και σε ακριβοτερα κατα πολυ αυτοκινητα να βγουν απο το εργοστασιο με βλαβη...  :welcomeani:
Α μαλιστα, τωρα εχει νόημα. Σε ευχαριστώ για της πληροφορίες Αλεξανδρέ.
Δεν εχω ρυθμιση Sport. Νομιζω ειναι διαθέσιμη στις FR+ εκδόσεις.  :dakry:


Υπαρχει κάποιος διαθεσιμος στο Λεκανοπέδιο, με OBDeleven ή HEX-V2 VCDS/VAG-COM να "πειραξουμε" καποια πραγματακια? :) 








1.5 TGI .. το παπί

  • Αποσυνδεδεμένος Greret1979
  • Newbie member
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Arona 1.5 EVO FR
Απ: Hello there! - Ακης Leon Mk3 1.5 TGI
« Απάντηση #44 στις: 10-12-2019, 13:58:53 »
Οσο για το τοπ μαουντ αδικαιολογητο αλλα δυστυχώς συμβαινει και σε ακριβοτερα κατα πολυ αυτοκινητα να βγουν απο το εργοστασιο με βλαβη...  :welcomeani:

Καταρχήν, καλορίζικο και από εμένα και να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς!

Αυτό με τις βλάβες με το που βγαίνουν από το εργαστάσιο, δεν υπάρχει καταρχήν η δικλείδα ασφαλείας του τελωνείου;
Υποτίθεται ένα αυτοκίνητο παίρνει έγκριση για εκτελωνισμό όταν είναι άρτιο.

Επίσης, δεν ελέγχθηκε στον έμπορο εδώ; Πώς γίνεται να παραδώσουν ένα αυτοκίνητο με αυτό το πρόβλημα; Δεν ελέγχθηκε;

Απλά εγκυκλοπαιδικού χαρακτήρα απορίες...

Και πάλι καλορίζικο!