Το 1.2 TSI χωρίς 2η σκέψη.
Έχει πολύ περισσότερη ροπή λόγω turbo, θα πηγαίνεις πολύ πιο άνετα σε χαμηλές σαλ απ' ότι το ατμοσφαιρικό 1.4,
στο οποίο θα πρέπει να ανεβάζεις στροφές για να "τραβήξει" πιο καλά.
Μη σε "μπερδεύουν" τα περίπου ίδια άλογα, γιατί οι καμπύλες ισχύος είναι τελείως διαφορετικές.
Το 1.2 TSI βγάζει τα 105 άλογα στις 5000 σαλ (και τα "κρατάει πάνω από τα 100 μέχρι τις 5500,
ενώ το 1.4 πρέπει να φτάσει τις 6000 για τα 101.
Στις 4000 σαλ το 1.2 βγάζει 100 άλογα, ενώ το 1.4 μόνο 71.
Και στις 2000 σαλ το 1.2 βγάζει 50 άλογα, ενώ το 1.4 μόλις 27.
Αυτές είναι οι καμπύλες ισχύος / ροπής για τον 1.2 TSI

και αυτές για τον ατμοσφαιρικό 1.4

Και μιλάω εκ πείρας και για tα 2 μοντέλα, αφού το 2009 η μία κόρη που πήρε το Ibiza 1.4,
τον δε επόμενο η άλλη πήρε το Polo 1.2 TSI (ίδια μηχανή με το Ibiza), που μόλις είχε κυκλοφορήσει.
To Ibiza το έδωσε πέρσι (για να πάρει το Arona), το Polo το έχει ακόμα και πάει μια χαρά.
Παίρνοντας το 1.2 TSI να ρωτήσεις αν έχουν αλλάξει τεντωτήρα της καδένας του εκκεντροφόρου.
Αν όχι να τον αλλάξεις, καθ΄ ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα στα πρώτα που κυκλοφόρησαν.
(δεν ξέρω τι χρονολογίας είναι αυτό που θα πάρεις)