Καλησπερα κ σε μενα σε 6αρι SJE κιβωτιο τα ιδια κανει και σε πληρη επιταχυνση απο 2000 εως 3000 στροφες ακουγεται λιγο μετα φευγει. Σαν μεταλλικο κροταλισμα ειναι. Στα γερμανικα το ονομαζουν "Losräderrasseln" η loose wheels rattling.
Εχω φαει απειρες ωρες σε φορουμ κ να τσακωνομαι στην αντιπροσωπεια.
Στο δικο μου ανοιξαν κιβωτιο αλλαξαν γραναζια στις ταχυτητες που το εκανε, συγχρονιζε, ρουλεμαν, δεν το εκανε για 20-30χλμ μετα παλι τα ιδια, αλλαγη με καινουργιο κιβωτιο (στα 9000χλμ) ελαφρως καλυτερα (ισως να ναι και placebo) και σταματησα να ασχολουμαι. Το εκανε εξ αρχης.
Παιζει ρολο και η ηχομονωση, σε μενα εχει ποδιά μονο κατω απο τον ιμαντα κ ακουγεται πιο πολυ.
Δεν προκειται να ξαναμπλεξω με μηχανικο κιβωτιο vag , παντου τα ιδια λενε. Περα απο το χαζο rev hang που εχουν ολα σχεδον πλεον.
Οχι οτι τα dsg ειναι τελεια αλλα τα προτιμω απειρως.
Μην τρελενεσαι φτιαξε λιγο την εξατμιση δεν θα ακους τιποτα
Τα λαδια να τα αλλαξεις.