Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid  (Αναγνώστηκε 25506 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

  • Αποσυνδεδεμένος simca
  • Newbie member
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • SEATCLUB.GR
    • Leon Fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #45 στις: 12-07-2021, 17:49:17 »
Αυτό που μένει είναι να επιβεβαιωθει ο συνδυασμός του ότι μπλοκάρει πάντα όταν το αφήνεις φορτσμένο στην πρίζα.
Αν συμβαίνει πάντα η έστω συχνά, εκεί πρέπει να εστιαστεί το πρόβλημα.
Το ότι φταίει το κλειδί και το immobilizer είναι κάτι περίεργο. Ή φταίει το κλειδί, ή το immobilizer (ή τίποτα από τα 2).
Και αφού επιμένουν, ας τα αλλάξουν ...
Πάντως,μόνο και μόνο που συζητάμε για τέτοια πράγματα το 2021, και για το κορυφαίο μοντέλο FR, το οποίο δεν μπορεί να πει η αντιπροσωπεία γιατί κόλλησε είμαστε για  :gkrrrrr:

  • Αποσυνδεδεμένος mcspook
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 154
    • Leon mk3 1.8tsi fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #46 στις: 12-07-2021, 19:32:22 »
Λογικό μου ακούγεται για αυτοκίνητο του 2020-21 να μην έχουν εμπειρία οι μηχανικοί πάνω σε αυτό. Ειδικά όταν δεν τους έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο σε αυτό η σε άλλο μοντέλο. Απο την άλλη δεν βρίσκω σωστό να δώσω έστω και 1000€ για ένα προϊόν, και να μην λειτουργεί όπως θα έπρεπε (αρκεί να φταίει το προϊόν και οχι η χρήση του).

Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #47 στις: 12-07-2021, 20:11:14 »
Δυστυχώς πολλα απο τα καινούρια μοντέλα βλέπουμε οτι έχουν πολλα προβλήματα ανεξαρτήτως την μάρκα..

Τελευταία βλέπω τοσα που ειναι να παθαίνεις σοκ..
Φίλος πριν μια βδομάδα πχ πήρε citroen ds7 45.000 ευρω.. το παρέλαβε κ μόλις έγραψε 6χλμ στο καντράν έμεινε.. το πόρισμα καποιο θεμα με τους εκκεντροφόρους.. κ ακόμα το αμαξι δεν το πήρε κ τους ζητάει αλλο πλέον μιας κ δεν μπορει να δεχτεί οτι έμεινε με 6 χλμ στο καντράν.. κ δεν δέχεται την όποια επισκευή.. φυσικά η εταιρία δεν του δίνει αλλο αμάξι.. το ίδιο κ οτι χρειαστεί θα αλλαχτεί στην εγγύηση..
Μην σου κάτσει..

Seat leon 1 20VT 340hp stock engine...Seat leon 2 cupra 400+++++hp stock engine,stock turbo.. peugeot 106 rallye 160+hp stock engine -->
ecu tuning by dynoexelixis

  • Αποσυνδεδεμένος simca
  • Newbie member
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • SEATCLUB.GR
    • Leon Fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #48 στις: 12-07-2021, 20:13:17 »
Δυστυχώς πολλα απο τα καινούρια μοντέλα βλέπουμε οτι έχουν πολλα προβλήματα ανεξαρτήτως την μάρκα..

Τελευταία βλέπω τοσα που ειναι να παθαίνεις σοκ..
Φίλος πριν μια βδομάδα πχ πήρε citroen ds7 45.000 ευρω.. το παρέλαβε κ μόλις έγραψε 6χλμ στο καντράν έμεινε.. το πόρισμα καποιο θεμα με τους εκκεντροφόρους.. κ ακόμα το αμαξι δεν το πήρε κ τους ζητάει αλλο πλέον μιας κ δεν μπορει να δεχτεί οτι έμεινε με 6 χλμ στο καντράν.. κ δεν δέχεται την όποια επισκευή.. φυσικά η εταιρία δεν του δίνει αλλο αμάξι.. το ίδιο κ οτι χρειαστεί θα αλλαχτεί στην εγγύηση..
Μην σου κάτσει..

ΠώΠω...μην σου κάτσει όντως, από που είσαι Καστοριανέ ???

  • Αποσυνδεδεμένος simca
  • Newbie member
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • SEATCLUB.GR
    • Leon Fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #49 στις: 12-07-2021, 20:34:41 »
Λογικό μου ακούγεται για αυτοκίνητο του 2020-21 να μην έχουν εμπειρία οι μηχανικοί πάνω σε αυτό. Ειδικά όταν δεν τους έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο σε αυτό η σε άλλο μοντέλο. Απο την άλλη δεν βρίσκω σωστό να δώσω έστω και 1000€ για ένα προϊόν, και να μην λειτουργεί όπως θα έπρεπε (αρκεί να φταίει το προϊόν και οχι η χρήση του).
Δεν συμφωνώ φίλε, εάν δεν έχουν εμπειρία, να αλλάξουν δουλειά....
Η επιτυχία σήμερα είναι να προσαρμόζεσαι στην συνεχόμενες αλλαγές που παρουσιάζονται στις συνθήκες επιβίωσης...ΝΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ, γιατί εάν δεν είσαι έτοιμος εσύ, είναι κάποιοι άλλοι !!!
Παρεπιπτώντος, την ώρα που σου απαντάω στην TV δείχνει τον Virgin να κάνει μια βόλτα στο διάστημα και σε 8 ημέρες πηγαίνει και ο Mr Bezos....αλλά εδώ στο ELADA, δεν το γνωρίζουμε  :think: !! είναι  :down:, δεν ξέρω δεν απαντώ  :dizzy:, και γενικά  :harhar:

Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #50 στις: 12-07-2021, 23:02:56 »
ΠώΠω...μην σου κάτσει όντως, από που είσαι Καστοριανέ ???
Απο την όμορφη Καστοριά!!!  :wink:

Seat leon 1 20VT 340hp stock engine...Seat leon 2 cupra 400+++++hp stock engine,stock turbo.. peugeot 106 rallye 160+hp stock engine -->
ecu tuning by dynoexelixis

  • Αποσυνδεδεμένος simca
  • Newbie member
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • SEATCLUB.GR
    • Leon Fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #51 στις: 13-07-2021, 00:02:07 »
Απο την όμορφη Καστοριά!!!  :wink:

Οκ, εγώ από τον Αηλιά..δίπλα από το Νόστιμο, μετά το Ανθηρό, ο πατέρας δηλαδή !!!

Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #52 στις: 13-07-2021, 00:40:09 »
Οκ, εγώ από τον Αηλιά..δίπλα από το Νόστιμο, μετά το Ανθηρό, ο πατέρας δηλαδή !!!
Το ξερω ρο χωριο σου αλλα δεν εχω πάει ποτέ.. Νόστιμο κτλ εχω πάει!!!

Seat leon 1 20VT 340hp stock engine...Seat leon 2 cupra 400+++++hp stock engine,stock turbo.. peugeot 106 rallye 160+hp stock engine -->
ecu tuning by dynoexelixis

  • Αποσυνδεδεμένος alexkots
  • Master member
  • *
  • Μηνύματα: 11513
  • Φύλο: Άντρας
    • Leon FR DSG
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #53 στις: 13-07-2021, 01:43:41 »
Δεν συμφωνώ φίλε, εάν δεν έχουν εμπειρία, να αλλάξουν δουλειά....
Η επιτυχία σήμερα είναι να προσαρμόζεσαι στην συνεχόμενες αλλαγές που παρουσιάζονται στις συνθήκες επιβίωσης...ΝΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ, γιατί εάν δεν είσαι έτοιμος εσύ, είναι κάποιοι άλλοι !!!
Παρεπιπτώντος, την ώρα που σου απαντάω στην TV δείχνει τον Virgin να κάνει μια βόλτα στο διάστημα και σε 8 ημέρες πηγαίνει και ο Mr Bezos....αλλά εδώ στο ELADA, δεν το γνωρίζουμε  :think: !! είναι  :down:, δεν ξέρω δεν απαντώ  :dizzy:, και γενικά  :harhar:
Σε μια χώρα των 10 εκατομμυρίων όπου για διάφορους λόγους η αγορά είναι πεσμένη εδώ και χρόνια,
τι ακριβώς περιμένεις από μια αντιπροσωπεία που παραλαμβάνει ένα νέο μοντέλο;

Να στείλει ένα μηχανικό / μηχανολόγο και ένα ηλεκτρολόγο / ηλεκτρονικό για εκαπίδευση στην :s: για να μάθει ΟΟΟΟΛΑ όσα μπορεί να συμβούν στα αυτοκίνητα;
Και ΠΟΤΕ να τους στείλει όταν τα διάφορα software έγιναν "με την ψυχή στο στόμα" για να βγει το νέο μοντέλο εγκαίρως μετά την σφαλιάρα του κορωνοϊού;

Και το τελευταίο και ποιό σημαντικό:
Ποιος σου είπε πως στην  :s: ή ακόμα και την VW τα ξέρουν όλα,
ότι έχουν δει και έχουν εντοπίσει το οποιδήποτε bug υπάρχει;

Κάποια στιγμή θα πήρες καινούριο κινητό.
Και για αρκετό καιρό θα σου έρχονταν αναβαθμίσεις.
Ήταν για να βάλουν καινούρια πράγματα;
Ελάχιστες.
Οι περισσότερες θα διόρθωναν bugs, τρύπες ασφαλείας κλπ.
Το ίδιο και με τις διάφορες εφαρμογές.

Είτε μας αρέσει είτε όχι έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα.
Το οποίο βέβαια ίσχυε πάντα, και στα μηχανικά εξαρτήματα.

Πήρες φρέσκο μοντέλο;
Θα έχει "παιδικά προβλήματα".
Και επειδή στο software διορθώνονται σχεδόν ανέξοδα και επειδή ο κώδικας είναι άπειρες εντολές,
τα λάθη είναι πιο συχνά και πιο πιθανά ...

  • Αποσυνδεδεμένος simca
  • Newbie member
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • SEATCLUB.GR
    • Leon Fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #54 στις: 13-07-2021, 09:56:50 »
Σε μια χώρα των 10 εκατομμυρίων όπου για διάφορους λόγους η αγορά είναι πεσμένη εδώ και χρόνια,
τι ακριβώς περιμένεις από μια αντιπροσωπεία που παραλαμβάνει ένα νέο μοντέλο;

Να στείλει ένα μηχανικό / μηχανολόγο και ένα ηλεκτρολόγο / ηλεκτρονικό για εκαπίδευση στην :s: για να μάθει ΟΟΟΟΛΑ όσα μπορεί να συμβούν στα αυτοκίνητα;
Και ΠΟΤΕ να τους στείλει όταν τα διάφορα software έγιναν "με την ψυχή στο στόμα" για να βγει το νέο μοντέλο εγκαίρως μετά την σφαλιάρα του κορωνοϊού;

Και το τελευταίο και ποιό σημαντικό:
Ποιος σου είπε πως στην  :s: ή ακόμα και την VW τα ξέρουν όλα,
ότι έχουν δει και έχουν εντοπίσει το οποιδήποτε bug υπάρχει;

Κάποια στιγμή θα πήρες καινούριο κινητό.
Και για αρκετό καιρό θα σου έρχονταν αναβαθμίσεις.
Ήταν για να βάλουν καινούρια πράγματα;
Ελάχιστες.
Οι περισσότερες θα διόρθωναν bugs, τρύπες ασφαλείας κλπ.
Το ίδιο και με τις διάφορες εφαρμογές.

Είτε μας αρέσει είτε όχι έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα.
Το οποίο βέβαια ίσχυε πάντα, και στα μηχανικά εξαρτήματα.

Πήρες φρέσκο μοντέλο;
Θα έχει "παιδικά προβλήματα".
Και επειδή στο software διορθώνονται σχεδόν ανέξοδα και επειδή ο κώδικας είναι άπειρες εντολές,
τα λάθη είναι πιο συχνά και πιο πιθανά ...

Συγνώμη αλλά προσωπικά δεν συμφωνώ Alex....όπως είπα και ποιο πάνω εδώ πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι και γυρνάμε και δεν το κάνει πλέον μόνο η NASA, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες....Πες εκεί για παιδικές αρρώστιες και έχεις απολυθεί το επόμενο λεπτό  :dizzy:....δεν χωράνε πλέον παιδικές αρρώστιες, ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και η ζημιά που μπορεί να γίνει σε εμπορικό επίπεδο είναι τεράστια. 
Υπάρχουν ολόκληρες ομάδες εργαζομένων που δουλεύουνε πάνω στα bug, όλα τα test θα πρέπει να είχαν γίνει ήδη πριν την παραγωγή κάθε νέου μοντέλου και δεν μιλάω μόνο για την  :s:, αλλά και για άλλα μοντέλα. Εάν εστιάσουμε στο πρόβλημα της φόρτισης των μπαταριών είχαμε τρανό παράδειγμα με την Samsung, το οποίο το πρόβλημα λύθηκε, στο επόμενο εξάμηνο  :smartass: ... Το Volvo XC40 που το έχει ένα άλλος συνάδελφος το φορτίζει στον ίδιο φορτιστή στις ίδιες συνθήκες και δεν είχε ποτέ πρόβλημα.
Όλα τα άλλα είναι απλώς λόγια για να δικαιολογήσουμε τις αδυναμίες της κάθε μας ατέλειας  ::sfyrao::..

  • Αποσυνδεδεμένος simca
  • Newbie member
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • SEATCLUB.GR
    • Leon Fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #55 στις: 13-07-2021, 09:58:34 »
Το ξερω ρο χωριο σου αλλα δεν εχω πάει ποτέ.. Νόστιμο κτλ εχω πάει!!!

Χιλιόδεντρο ξαδέρφια, όπως και Αργος Ορεστικό....να είστε καλά και να προσέχετε αυτόν τον υπέροχο τόπο..
 

  • Αποσυνδεδεμένος mcspook
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 154
    • Leon mk3 1.8tsi fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #56 στις: 13-07-2021, 11:28:30 »


Συγνώμη αλλά προσωπικά δεν συμφωνώ Alex....όπως είπα και ποιο πάνω εδώ πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι και γυρνάμε και δεν το κάνει πλέον μόνο η NASA, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες....Πες εκεί για παιδικές αρρώστιες και έχεις απολυθεί το επόμενο λεπτό  :dizzy:....δεν χωράνε πλέον παιδικές αρρώστιες, ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και η ζημιά που μπορεί να γίνει σε εμπορικό επίπεδο είναι τεράστια. 
Υπάρχουν ολόκληρες ομάδες εργαζομένων που δουλεύουνε πάνω στα bug, όλα τα test θα πρέπει να είχαν γίνει ήδη πριν την παραγωγή κάθε νέου μοντέλου και δεν μιλάω μόνο για την  :s:, αλλά και για άλλα μοντέλα. Εάν εστιάσουμε στο πρόβλημα της φόρτισης των μπαταριών είχαμε τρανό παράδειγμα με την Samsung, το οποίο το πρόβλημα λύθηκε, στο επόμενο εξάμηνο  :smartass: ... Το Volvo XC40 που το έχει ένα άλλος συνάδελφος το φορτίζει στον ίδιο φορτιστή στις ίδιες συνθήκες και δεν είχε ποτέ πρόβλημα.
Όλα τα άλλα είναι απλώς λόγια για να δικαιολογήσουμε τις αδυναμίες της κάθε μας ατέλειας  ::sfyrao::..

Έχεις μπερδέψει τα επαγγέλματα νομίζω. Και γω στην θέση σου θα ήμουν έξαλλος αν έμενα χωρίς αμάξι. Αλλα δεν θα έβγαζα τον Έλληνα μηχανικό άχρηστο επειδή δεν ξέρει να διαγνώσει ενα σύστημα που δεν έχει ξαναδεί ποτέ. Θα τα είχα με την Seat-group VAG. Αυτοί το σχεδίασαν αυτοί το έφτιαξαν και οι μόνοι που μπορούν να διαγνώσουν μία περίπλοκη βλάβη, αυτοί ειναι. Η δουλειά του μηχανικού είναι να "διαβάσει" το πρόβλημα, να βρει την λύση στις οδηγίες που παρέχει η Seat, και να αντικαταστήσει το οτι ελαττωματικό εξάρτημα υπάρχει. Αν είχε τόσο προχωρημένες γνώσεις να φτιάχνει ότι πιάνει, δεν νομίζω να δούλευε ως μηχανικός στην Seat. Μπορεί να πήγαινε στα διαστημόπλοια ιν Αμέρικα.
Πίεσε τους να βρεθεί λύση, ας φέρουν τεχνικό απο Ισπανία αν χρειαστεί. Αλλιώς ας σου δώσουν πίσω τα χρήματα σου να πάρεις κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Κάποιο Volvo πχ.

  • Αποσυνδεδεμένος simca
  • Newbie member
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • SEATCLUB.GR
    • Leon Fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #57 στις: 13-07-2021, 13:32:38 »

Έχεις μπερδέψει τα επαγγέλματα νομίζω. Και γω στην θέση σου θα ήμουν έξαλλος αν έμενα χωρίς αμάξι. Αλλα δεν θα έβγαζα τον Έλληνα μηχανικό άχρηστο επειδή δεν ξέρει να διαγνώσει ενα σύστημα που δεν έχει ξαναδεί ποτέ. Θα τα είχα με την Seat-group VAG. Αυτοί το σχεδίασαν αυτοί το έφτιαξαν και οι μόνοι που μπορούν να διαγνώσουν μία περίπλοκη βλάβη, αυτοί ειναι. Η δουλειά του μηχανικού είναι να "διαβάσει" το πρόβλημα, να βρει την λύση στις οδηγίες που παρέχει η Seat, και να αντικαταστήσει το οτι ελαττωματικό εξάρτημα υπάρχει. Αν είχε τόσο προχωρημένες γνώσεις να φτιάχνει ότι πιάνει, δεν νομίζω να δούλευε ως μηχανικός στην Seat. Μπορεί να πήγαινε στα διαστημόπλοια ιν Αμέρικα.
Πίεσε τους να βρεθεί λύση, ας φέρουν τεχνικό απο Ισπανία αν χρειαστεί. Αλλιώς ας σου δώσουν πίσω τα χρήματα σου να πάρεις κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Κάποιο Volvo πχ.

Βλέπεις που συμφωνείς μαζί μου ''Αν είχε τόσο προχωρημένες γνώσεις να φτιάχνει ότι πιάνει, δεν νομίζω να δούλευε ως μηχανικός στην Seat'', άρα δεν έχει τόσες γνώσεις, και βέβαια δεν μιλάω για την ελληνική αντιπροσωπεία γιατί τα παιδιά και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης έχει πέσει πάνω του από την πρώτη στιγμή, μιλάω για το Group, που δεν μπορεί να έχει εικόνα της συγκεκριμένης βλάβης και να ανταποκριθεί στα καθημερινά προβλήματα που βγαίνουν στα μοντέλα τους..
Τι να πω, πάντα τέτοιες κουβέντες καταλήγουν, έλα μωρέ είναι νέο μοντέλο παιδικές αρρώστιες και δεν θα ξαναγίνει και τελικά ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ  :giveup:!!!

  • Αποσυνδεδεμένος alexkots
  • Master member
  • *
  • Μηνύματα: 11513
  • Φύλο: Άντρας
    • Leon FR DSG
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #58 στις: 13-07-2021, 14:56:40 »
Συγνώμη αλλά προσωπικά δεν συμφωνώ Alex....όπως είπα και ποιο πάνω εδώ πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι και γυρνάμε και δεν το κάνει πλέον μόνο η NASA, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες....Πες εκεί για παιδικές αρρώστιες και έχεις απολυθεί το επόμενο λεπτό  :dizzy:....δεν χωράνε πλέον παιδικές αρρώστιες, ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και η ζημιά που μπορεί να γίνει σε εμπορικό επίπεδο είναι τεράστια.
Έτσι είναι, αλλά το κόστος σε τέτοια projects είναι ασύληπτο.
Το ξέρω πολύ καλά από τα στρατιωρικά όπου έχω εμπειρία 10ετιών.
Κάτι που "πρέπει" να δουλεύει 100%, έχει και 10 φορές μεγαλύτερο κόστος (ή και 100 και 1000).
Αλλά και εκεί υπάρχουν bugs, όπως και άλλα προβλήματα.
Πιο σπάνια, αλλά υπάρχουν.

Θα ξέρεις υποθέτω την υπόθεση με τα Boing 737 Max (και ενδεχομένως αυτή με τα τα 787)
Έπεσαν 3 αεροπλάνα για κάποια δυσλειτουργία του software σε σχέση με την ειδοποίηση προς τον πιλότο και την εκπαίδευση του.
(μιλάμε για θανάτους εκατοντάδων ανθρώπων, δεν μιλάμε για κάτι που απλά "κόλλησε" στην πρίζα)

Στα "απλά εμπορικά" αντικείμενα το κόστος είναι απαγορευτικό για αυτά που ζητάς,
ειδικά σε θέματα που δεν έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των ανθρώπων.
Το "όλα τα test θα πρέπει να είχαν γίνει ήδη πριν την παραγωγή κάθε νέου μοντέλου"
είναι μια πολύυυυυ μεγάλη κουβέντα που δεν έχει τέλος.

Ποια είναι τα "όλα";
Πως μπορείς να κάνεις τεστ σε ένα software το οποίο παίρνει δεδομένα από διάφορα αισθητήρια,
κάνοντας προσομοίωση ΟΛΩΝ των αισθητηρίων για ΟΛΕΣ τις πιθανές τιμές που μπορεί να δώσουν,
καθώς και αυτές που είναι μη αναμενόμενες γιατί κάποιο εξάρτημα λειτουργεί "εκτός φακέλου",
ή εισάγει "παράσιτα" στις μετρήσεις κάποιων άλλων;

Στα στρατιωτικά πρέπει για κάθε μία πλακέτα ηλεκτρονικών να γίνει ανάλυση του what if (ONE component will fail),
και σε κάθε περίπτωση το σύστημα να παραμένει ασφαλές.
Το what if TWO (or more components will fail) γίνεται μόνο στα πολύ κρίσιμα στοιχεία
αν και τις περισσότερες φορές δημιουργούνται συστήματα με περίπλοκες αλληλο-επιβεβαιώσεις,
έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί όσο γίνεται η περίπτωση λάθους.

Περιμένεις κάτι τέτοιο σε ένα εμπορικό προϊόν σε ένα θέμα που ΔΕΝ σχετίζεται με θέματα ασφαλείας;
Με τίποτα, γιατί εσύ ως καταναλωτής ζητάς ένα ΦΤΗΝΟ αυτοκίνητο, όχι μία Rolls Royce ή ένα ... διαστημόπλοιο!

Το "χειρότερο" είδος προβλήματος σε τέτοιου είδους ηλεκτρομηχανικές κατασκευές με έλεγχο από υπολογιστές,
είναι αυτό το οποίο ένα περιφερειακό εξάρτημα δεν τα παίζει τελείως αλλά συμπεριφέρεται "περίεργα".
Δηλαδή δίνει κάποιες προβλεπόμενες τιμές οι οποίες όμως δεν είναι οι πραγματικές.
Οπότε το software δεν μπορεί να "καταλάβει" ότι το εξάρτημα χάλασε.
Και μπορεί αυτός ο συνδυασμός "λανθασμένης" τιμής σε σχέση με τις υπόλοιπες σε συνδυασμό με την χρονική στιγμή που συμβαίνει,
να μπλοκάρει το πρόγραμμα το οποίο δεν έχει πρόβλεψη για κάτι τέτοιο.

Και όσον αφορά το ίδιο το software, τα προβλήματα προκύπτουν κυρίως από θέματα συνδυασμών διαφόρων παραμέτρων,
ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με real time εφαρμογές όπως αυτές των αυτοκινήτων.


Κάποιοι θεωρούν πόσο όσο προχωράει η τεχνολογία και οι αυτοματισμοί, θα έπρεπε να βελτιώνεται η ποιότητα.
Ισχύει, αλλά υπάρχουν διαφορετικές "ποιότητες", όπως τις εννοεί ο καταναλωτής.

Η μία (για την οποία ισχύει) είναι η λειτουργία ενός αντικειμένου όταν δεν έχει βλάβη.
Εκεί έχουμε θαύματα, ένα σημερινό αυτοκίνητο συμπεριφέρεται απείρως καλύτερα από ένα παλαιότερο.
Και φυσικά προσφέρει πολύ περισσότερες ανέσεις και ευκολίες.

Η 2η είναι η αντοχή στον χρόνο.
Εκεί η ποιότητα έχει ΠΕΣΕΙ, διότι ο καταναλωτής δεν προτίθεται να κρατήσει τόσο χρόνο το προϊόν, όσο παλαιότερα.
Και αυτό διότι η ίδια η εξέλιξη της τεχνολογίας κάνει το νέο προϊόν πολύ πιο ελκυστικό και πιο φτηνό.
Άρα είναι και πιο επιθυμητό και πιο προσιτό στην αγορά.

Η 3η είναι η ποιότητα λειτουργίας.
Δηλαδή το κατά πόσο γίνοντια σωστά ΟΛΑ όσα δηλώνει ο κατασκευαστής ότι κάνει το προϊόν.
Και εδώ έχει ανέβει η ποιότητα, αλλά σε κάποια προϊόντα έχει ανέβει τρομακτικά ο αριθμός των "ενεργειών" που κάνει.
Οπότε οι πιθανότητες να γίνει λάθος με κάποιο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ καταστάσεων αυξάνουν.
Πχ άλλο να στίβεις το τιμόνι με μια "απλή" κρεμαγιέρα χωρίς καμία υποβοήθηση,
και άλλο με σένσορες θέσης, ροπής των χεριών του χειριστή, μοτέρ υποβοήθησης, ABS, ESP κλπ.

Η 4η (και πιο δύσκολη στην κατανόηση) είναι η επαναληψιμότητα της κατασκευής.
Σχεδίασες ένα προϊόν και είναι φοβερό.
Πρέπει να έχεις  προβλέψει και να φτιάχνεται εύκολα και τα εξαρτήματα να έχουν μια καλή επαναληψιμότητα,
δηλαδή να είναι ίδια μεταξύ τους χωρίς παρεκλίσεις.
Αλλά στην κάθε κατασκευή υπάρχουν ανοχές.
Και αυτές οι ανοχές περιπλέκουν πολύ την σχεδίαση, γιατί αν τις μειώσεις αυξάνεις το κόστος του εξαρτήματος,
αν τις "δεχτείς" περιπλέκουν την σχεδίαση για την αντιμετώπιση τους.
Και καπάκι σε αυτά μπαίνουν τα "λάθη" στην παραγωγή των εξαρτημάτων,
ειδικά αυτά που δεν είναι δυνατόν να ανιχνευτούν (ή είναι εξαιρετικά κοστοβόρο να γίνει).

Σε αυτό το τελευταίο γίνεται το "έλα να δεις".
Γιατί ένα σημερινό αυτοκίνητο έχει απείρως περισσότερα εξαρτήματα απ' ότι στο παρελθόν.
Τα οποία με την παγκοσμιοποίηση φτιάχνονται σε όλα τα μέρη του κόσμου,
οπότε το "πήρα Γερμανικό, Ιταλικό κλπ αυτοκίνητο" ακούγεται ως ανέκδοτο.
Πήρες αυτοκίνητο ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ της Χ εταιρείας, όπου ένα τεράστιο πλήθος εξαρτημάτων ΔΕΝ έχουν σχεδιαστεί από αυτήν!


ΥΓ 1
Θεωρητικώς η Volvo, η Merc κλπ θα έχουν λιγότερα προβλήματα,
γιατί πουλάνε ακριβότερα αυτοκίνητα, άρα μπορούν να ρίξουν πιο πολύ χρήμα στους ελέγχους και την σχεδίαση.
Και φυσικά η Rolls Royce ακόμα λιγότερα.

ΥΓ 2
Θα έχεις μάθει για την δημιουργία της Stelantis, δηλαδή την ένωση της FIAT με την Peugeot (και όλες τις άλλες που ελέγχουν αυτές οι δύο).
Η οποία φυσικά έγινε για να υπάρχουν κοινές αναπτύξεις και ελαχιστοποίηση του κόστους.
Όπως και για την συμφωνία VW Ford για συνανάπτυξη και συνεργασία στα "σασί" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ο λόγος είναι ΕΝΑΣ, η ελαχιστοποίηση του κόστους.
Όπου αυτή η προσπάθεια επεκτείνεται ΠΑΝΤΟΥ.
Ακόμα και στους ελέγχους ...

  • Αποσυνδεδεμένος simca
  • Newbie member
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • SEATCLUB.GR
    • Leon Fr
Απ: Πρόβλημα σε νέο seat leon 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid
« Απάντηση #59 στις: 13-07-2021, 18:09:40 »
Έτσι είναι, αλλά το κόστος σε τέτοια projects είναι ασύληπτο.
Το ξέρω πολύ καλά από τα στρατιωρικά όπου έχω εμπειρία 10ετιών.
Κάτι που "πρέπει" να δουλεύει 100%, έχει και 10 φορές μεγαλύτερο κόστος (ή και 100 και 1000).
Αλλά και εκεί υπάρχουν bugs, όπως και άλλα προβλήματα.
Πιο σπάνια, αλλά υπάρχουν.

Θα ξέρεις υποθέτω την υπόθεση με τα Boing 737 Max (και ενδεχομένως αυτή με τα τα 787)
Έπεσαν 3 αεροπλάνα για κάποια δυσλειτουργία του software σε σχέση με την ειδοποίηση προς τον πιλότο και την εκπαίδευση του.
(μιλάμε για θανάτους εκατοντάδων ανθρώπων, δεν μιλάμε για κάτι που απλά "κόλλησε" στην πρίζα)

Στα "απλά εμπορικά" αντικείμενα το κόστος είναι απαγορευτικό για αυτά που ζητάς,
ειδικά σε θέματα που δεν έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των ανθρώπων.
Το "όλα τα test θα πρέπει να είχαν γίνει ήδη πριν την παραγωγή κάθε νέου μοντέλου"
είναι μια πολύυυυυ μεγάλη κουβέντα που δεν έχει τέλος.

Ποια είναι τα "όλα";
Πως μπορείς να κάνεις τεστ σε ένα software το οποίο παίρνει δεδομένα από διάφορα αισθητήρια,
κάνοντας προσομοίωση ΟΛΩΝ των αισθητηρίων για ΟΛΕΣ τις πιθανές τιμές που μπορεί να δώσουν,
καθώς και αυτές που είναι μη αναμενόμενες γιατί κάποιο εξάρτημα λειτουργεί "εκτός φακέλου",
ή εισάγει "παράσιτα" στις μετρήσεις κάποιων άλλων;

Στα στρατιωτικά πρέπει για κάθε μία πλακέτα ηλεκτρονικών να γίνει ανάλυση του what if (ONE component will fail),
και σε κάθε περίπτωση το σύστημα να παραμένει ασφαλές.
Το what if TWO (or more components will fail) γίνεται μόνο στα πολύ κρίσιμα στοιχεία
αν και τις περισσότερες φορές δημιουργούνται συστήματα με περίπλοκες αλληλο-επιβεβαιώσεις,
έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί όσο γίνεται η περίπτωση λάθους.

Περιμένεις κάτι τέτοιο σε ένα εμπορικό προϊόν σε ένα θέμα που ΔΕΝ σχετίζεται με θέματα ασφαλείας;
Με τίποτα, γιατί εσύ ως καταναλωτής ζητάς ένα ΦΤΗΝΟ αυτοκίνητο, όχι μία Rolls Royce ή ένα ... διαστημόπλοιο!

Το "χειρότερο" είδος προβλήματος σε τέτοιου είδους ηλεκτρομηχανικές κατασκευές με έλεγχο από υπολογιστές,
είναι αυτό το οποίο ένα περιφερειακό εξάρτημα δεν τα παίζει τελείως αλλά συμπεριφέρεται "περίεργα".
Δηλαδή δίνει κάποιες προβλεπόμενες τιμές οι οποίες όμως δεν είναι οι πραγματικές.
Οπότε το software δεν μπορεί να "καταλάβει" ότι το εξάρτημα χάλασε.
Και μπορεί αυτός ο συνδυασμός "λανθασμένης" τιμής σε σχέση με τις υπόλοιπες σε συνδυασμό με την χρονική στιγμή που συμβαίνει,
να μπλοκάρει το πρόγραμμα το οποίο δεν έχει πρόβλεψη για κάτι τέτοιο.

Και όσον αφορά το ίδιο το software, τα προβλήματα προκύπτουν κυρίως από θέματα συνδυασμών διαφόρων παραμέτρων,
ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με real time εφαρμογές όπως αυτές των αυτοκινήτων.


Κάποιοι θεωρούν πόσο όσο προχωράει η τεχνολογία και οι αυτοματισμοί, θα έπρεπε να βελτιώνεται η ποιότητα.
Ισχύει, αλλά υπάρχουν διαφορετικές "ποιότητες", όπως τις εννοεί ο καταναλωτής.

Η μία (για την οποία ισχύει) είναι η λειτουργία ενός αντικειμένου όταν δεν έχει βλάβη.
Εκεί έχουμε θαύματα, ένα σημερινό αυτοκίνητο συμπεριφέρεται απείρως καλύτερα από ένα παλαιότερο.
Και φυσικά προσφέρει πολύ περισσότερες ανέσεις και ευκολίες.

Η 2η είναι η αντοχή στον χρόνο.
Εκεί η ποιότητα έχει ΠΕΣΕΙ, διότι ο καταναλωτής δεν προτίθεται να κρατήσει τόσο χρόνο το προϊόν, όσο παλαιότερα.
Και αυτό διότι η ίδια η εξέλιξη της τεχνολογίας κάνει το νέο προϊόν πολύ πιο ελκυστικό και πιο φτηνό.
Άρα είναι και πιο επιθυμητό και πιο προσιτό στην αγορά.

Η 3η είναι η ποιότητα λειτουργίας.
Δηλαδή το κατά πόσο γίνοντια σωστά ΟΛΑ όσα δηλώνει ο κατασκευαστής ότι κάνει το προϊόν.
Και εδώ έχει ανέβει η ποιότητα, αλλά σε κάποια προϊόντα έχει ανέβει τρομακτικά ο αριθμός των "ενεργειών" που κάνει.
Οπότε οι πιθανότητες να γίνει λάθος με κάποιο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ καταστάσεων αυξάνουν.
Πχ άλλο να στίβεις το τιμόνι με μια "απλή" κρεμαγιέρα χωρίς καμία υποβοήθηση,
και άλλο με σένσορες θέσης, ροπής των χεριών του χειριστή, μοτέρ υποβοήθησης, ABS, ESP κλπ.

Η 4η (και πιο δύσκολη στην κατανόηση) είναι η επαναληψιμότητα της κατασκευής.
Σχεδίασες ένα προϊόν και είναι φοβερό.
Πρέπει να έχεις  προβλέψει και να φτιάχνεται εύκολα και τα εξαρτήματα να έχουν μια καλή επαναληψιμότητα,
δηλαδή να είναι ίδια μεταξύ τους χωρίς παρεκλίσεις.
Αλλά στην κάθε κατασκευή υπάρχουν ανοχές.
Και αυτές οι ανοχές περιπλέκουν πολύ την σχεδίαση, γιατί αν τις μειώσεις αυξάνεις το κόστος του εξαρτήματος,
αν τις "δεχτείς" περιπλέκουν την σχεδίαση για την αντιμετώπιση τους.
Και καπάκι σε αυτά μπαίνουν τα "λάθη" στην παραγωγή των εξαρτημάτων,
ειδικά αυτά που δεν είναι δυνατόν να ανιχνευτούν (ή είναι εξαιρετικά κοστοβόρο να γίνει).

Σε αυτό το τελευταίο γίνεται το "έλα να δεις".
Γιατί ένα σημερινό αυτοκίνητο έχει απείρως περισσότερα εξαρτήματα απ' ότι στο παρελθόν.
Τα οποία με την παγκοσμιοποίηση φτιάχνονται σε όλα τα μέρη του κόσμου,
οπότε το "πήρα Γερμανικό, Ιταλικό κλπ αυτοκίνητο" ακούγεται ως ανέκδοτο.
Πήρες αυτοκίνητο ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ της Χ εταιρείας, όπου ένα τεράστιο πλήθος εξαρτημάτων ΔΕΝ έχουν σχεδιαστεί από αυτήν!


ΥΓ 1
Θεωρητικώς η Volvo, η Merc κλπ θα έχουν λιγότερα προβλήματα,
γιατί πουλάνε ακριβότερα αυτοκίνητα, άρα μπορούν να ρίξουν πιο πολύ χρήμα στους ελέγχους και την σχεδίαση.
Και φυσικά η Rolls Royce ακόμα λιγότερα.

ΥΓ 2
Θα έχεις μάθει για την δημιουργία της Stelantis, δηλαδή την ένωση της FIAT με την Peugeot (και όλες τις άλλες που ελέγχουν αυτές οι δύο).
Η οποία φυσικά έγινε για να υπάρχουν κοινές αναπτύξεις και ελαχιστοποίηση του κόστους.
Όπως και για την συμφωνία VW Ford για συνανάπτυξη και συνεργασία στα "σασί" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ο λόγος είναι ΕΝΑΣ, η ελαχιστοποίηση του κόστους.
Όπου αυτή η προσπάθεια επεκτείνεται ΠΑΝΤΟΥ.
Ακόμα και στους ελέγχους ...

RESPECT....πρέπει να κάνουμε Pin αυτό το μύνημα σε όλα τα θέματα που ανοίγονται με προβλήματα...τα είπες όλα ALEX...σε ευχαριστώ.. :clap2:

Αύριο μιλάω με την Αντιπροσωπεία και σας ενημερώνω... :auto: