Sorry Alex, παρεξηγήθηκα...
Επειδή το φορτίζω μετά την 12.00 το μεσημέρι λόγω πρωινών ραντεβού και ολοκληρώνετε η φόρτιση στην 15.00, καλό θα είναι να το βγάζω από την φόρτιση, γιατι ο συνδιασμός 40C plus, μαζί με την φόρτιση δεν φέρνει καλά αποτελέσματα...
Εννοείται οτι το αμάξι, το καλώδιο, ο φορτιστής έχουν ασφάλειες και κόβουν την παροχή αλλά η θερμοκρασία λόγω του μεσημεριού δεν παύει να ανεβαίνει....
Είπαμε είμαστε σε ΤΕΣΤ και θα δούμε την συνέχεια
Ένα σωστό σύστημα, θα έπρεπε να κόβει την φόρτιση όταν γεμίσει η μπαταρία, και μάλλον αυτό κάνει το συγκεκριμένο.
Αλλιώς θα την τίναζε στον αέρα.
Υπάρχει βέβαια η περίπτωση να συνεχίζει με ένα "trickle charge",
δηλαδή ένα ρεύμα ίσο με αυτό της αναμενόμενης φυσιολογικής εκφόρτισης της συν την όποια κατανάλωση,
προκειμένου να είναι πλήρως στο 100% όταν θα πάρει ο χρήστης το αυτοκίνητο.
Αν φορτίσετε ένα κινητό μέχρι το 100% και το βγάλετε από τον φορτιστή χωρίς όμως να το χρησιμοποιήσετε,
σε κάποια ώρα η ένδειξη της μπαταρίας θα αρχίσει να πέφτει από το 100%.
Αλλά αν δεν το βγάλετε, θα είναι μονίμως στο 100%.
Το αυτοκίνητο όμως δεν είναι κινητό να έχει ανοιχτές εφαρμογές, wifi κλπ,
οπότε και η κατανάλωση στο πάρκινγκ είναι μηδαμηνή.
Λογικά πρέπει να κόβει τελείως την φόρτιση στο τέλος.
Και η θερμοκρασία της μπαταρίας παρακολουθείται συνεχώς.
Το ρεύμα φόρτισης ρυθμίζεται λαμβάνοντας υπόψιν και αυτή.
Φυσικά τίποτε από αυτά δεν δικαιολογεί το κόλημα.
Κάτι τους έχει ξεφύγει σε συνδυασμό με κάποιες ανοχές εξαρτημάτων.
Γιατί αν ήταν συστηματικό θα είχε βρεθεί ήδη ...