Λοιπόν, παιδιά! Να σας πω την ιστορία μου που την θεωρώ πολύ κακή και τραγική.
Όπως σας είχα ενημερώσει, είχα παραγγείλει τον Δεκέμβριο 2021 το FR PLUS με έξτρα τις ηλεκτρικές αναρτήσεις, τα εσωτερικά LED, BLIND SPOT και 10άρα οθόνη.
Πριν μισό μήνα ο αντιπρόσωπος με ενημέρωσε ότι το αμάξι σε λίγες ημέρες θα ήταν Θεσσαλονίκη.
Πραγματικά ήρθε...
Εχθές με πήρε τηλέφωνο για να συζητήσουμε από κοντά.
Σήμερα το πρωί που πήγα στο ραντεβού, το βλέπω εξωτερικά(!!)
Μπαίνω μέσα και με ενημερώνει το εξής:
Το αμάξι όπως το είδες ήρθε, ΑΛΛΑ....
Δεν έχει τις ηλεκτρικές αναρτήσεις, τα BLIND SPOT και την 10άρα οθόνη, αλλά την 8άρα.
Ενδιάμεσα, καμία ενημέρωση από πουθενά για όλο το γεγονός.
Οπότε, μου αναφέρει ότι μου δίνονται 3 επιλογές:
1) Το παίρνω όπως είναι σε χαμηλότερη τιμή, με αφαίρεση δηλαδή των έξτρα αξεσουάρ
2) Ξαναπαραγγέλνουμε το ίδιο που ζήτησα στην ίδια τιμή, αλλά ποιος ξέρει πότε θα έρθει, αλλά με προτεραιότητα παράδοσης πανελλαδικά 1ο το δικό μου(σύμφωνα με τα λεγόμενά του, που το αποκλείω!!!)
3) Δεν το παραλαμβάνω και μου δίνεται η προκαταβολή πίσω.
Χωρίς να αρχίσω να ψάχνω ποιος ευθύνεται και αν κάνανε την @@ριά και το δώσανε κάπου ή η εισαγωγική ή η αντιπροσωπεία σε κάποιο φιλαράκι τους, τα νεύρα μου έγιναν κρόσια.
Πείτε μου την δική σας γνώμη. Είδα ξεκίνησα από το πρωί και βλέπω για KIA XCEED GT-LINE
Με εκτίμηση,
Εκνευρισμένος Πολύβιος (:face_with_head_bandage: )