0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα πιουμε κανα καφε/μπυρα/γκαζοζα ετσι για το καλό του 23? .... γιατι για πίττα (οπως τα παλιά χρόνια) μονο για καμια σπανακόπιττα μας βλέπω....