ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ SEATCLUB / MEMBERS OF SEAT CLUB > Καλωσόρισμα νέων μελών / New Members

Καλως σας βρηκα

(1/1)

JIM DAMIAN:
Χαιρετω την παρεα!Ειμαι νεος κατοχος ενος Seat Ibiza FR Vision 1.0.

disino:
Καλώς ήρθες στην παρέα μας!  :welcomeani: :welcomeani: :welcomeani:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση