ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ SEAT > Leon IV (mk4)
Νεκρή μπαταρία ξαφνικά
alexkots:
Χθες άνοιξα το πορτμπαγκάζ να πάρω κάτι, το έκλεισα (δεν θυμάμαι αν κλείδωσα) και μετά έπλυνα εξωτερικά το αυτοκίνητο. Σήμερα το πρωί η μπαταρία είναι νεκρή (3.6 V, είχα να το κουνήσω 2-3 ημέρες), το αυτοκίνητό κλειδωμένο.
Ξέρει κάποιος αν υπάρχει θέμα τέτοιας ξαφνικής πτώσης, ή παίζει κάτι σε διαρροή (με το πλύσιμο;)
Το αυτοκίνητο είναι 3 ετών ...
alexkots:
Και κάτι άλλο, τις 2~3 τελευταίεες φορές που το κίνησα (σε σχετικά κοντινές διαδρομές) δεν δούλευε το start / stop (ενώ ήταν ενεργοποιημένο). Θεώρησα ότι δεν έσβηνε επειδή το AC μέτραγε σημαντική διαφορά θερμοκρασίας. Αλλά κάπου διάβασα ότι αν η μπαταρία δεν είναι σε καλή κατάσταση, το start / stop δεν δουλεύει από μόνο του. Προφανώς γίνεται κάποια σύγκριση τάσης / ρεύματος φόρτισης, από μία μονάδα ελέγχου του συστήματος. Θα έπρεπε όμως να ειδοποιεί για το πρόβλημα ...
gsa1967:
τι μπαταρια εχει πανω?
στο οκταβια ειχαν πανω 52αρα και στα 2 χρονια ταπαιξε.
οριακα κρατανε 4 χρονια οι εργοστασιακες. για δοκιμασε αν εχεις φορτιστη να την φορτισεις και να δεις μετα.
Enduras-TSI:
Αν εχεις πολυμετρο ελενξε ταση με το αυτοκινητο εν λειτουργεία ωστε να δεις αν δουλευει το δυναμο.
Το πιθανοτερο βεβαια ειναι να χρειαζεσαι μπαταρια.
alexkots:
Φορτιστή δεν έχω (κακώς), αν υπάρχει πρόβλημα βάζω μπροστά από άλλο της οικογένειας :xa:
Είναι 70Ah Varta, έχει ένα τζαμάκι που αν είναι μαύρο (είναι) είναι ΟΚ, αν είναι κίτρινο έχει πρόβλημα.
Πάντως μου φαίνεται περίεργο να τα παίξει ξαφνικά και να έχει μόνο 3.6 V σε λιγότερο από 24 ώρες ...
3 ετών είναι, λέω να την αλλάξω ούτως ή άλλως γιατί έρχεται και χειμώνας. Αλλά με τρώει το θέμα της πιθανής διαρροής ...
---
Αν δεν δούλευε ο εναλλάκτης θα έβγαζε σφάλμα στο καντράν. Και φυσικά δεν θα έπεφτε στα 3.6 Volt ...
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση