ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ SEAT > Leon IV (mk4)
Κάλυμμα διακόπτη κλήσης βοήθειας
(1/1)
alexkots:
Στην κεντρική πλαφονιέρα υπάρχει ένα μικρό κάλυμμα του διακόπτη κλήσης βοήθειας, το οποίο -υποθέτω- είναι push to open και μετά push to close.
Αν το ανοίξεις αποκαλύπτεται ένας διακόπτης με κόκκινο φωτισμό, που προφανώς είναι για την κλήση βοήθειας.
Χθες διαπίστωσα ότι ήταν ανοιχτό, γιατί μου τράβηξε το μάτι το κόκκινο φως του διακόπτη.
Προσπάθησα να το κλείσω αλλά δεν πιάνει.
Κάποια στιγμή που το έκανα "γλυκά" έκλεισε, αλλά σε λίγα δευτ άνοιξε πάλι μόνο του.
Έχει τύχει σε κανένα, ξέρει κάποιος κάτι για αυτό;
nikolai:
Μήπως πηγαίνεις μαλλιά κουβάρια και από τα πολλά G απασφαλίζει για να καλέσεις βοήθεια; :crazy: :crazy:
alexkots:
--- Παράθεση από: nikolai στις 13-06-2025, 09:33:20 ---Μήπως πηγαίνεις μαλλιά κουβάρια και από τα πολλά G απασφαλίζει για να καλέσεις βοήθεια; :crazy: :crazy:
--- Τέλος παράθεσης ---
:xa: :xa: :xa: :xa:
ΚΑΠΟΙΕΣ φορές πάω και έτσι ::sfyrao::
Αλλά το αυτοκίνητο με την 7η έχει μακρύ διαφορικό (60 χαω / 1000 σαλ με 7η), 320 Nm ροπή και πάει αέρας χαλαρά.
Οπότε συνήθως πάω γρήγορα μεν αλλά στρωτά.
Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές λακούβες, οπότε μπορεί εκεί να έγινε κάτι.
Το αστείο είναι ότι ένα βράδυ -εκτός σπιτιού- δοκίμασα να το κλείσω και έκλεισε! Και έμεινε κλειστό μέχρι που γύρισα στο σπίτι.
Την επόμενη μέρα που κυκλοφόρησα κατά τις 12 το μεσημέρι (με αρκετή ζέστη), παρέμενε κλειστό.
Αλλά κάποια στιγμή άνοιξε (δεν είδα το πότε).
Έγινε ο "ειδικός" κραδασμός, φταίει η ζέστη, ο συνδυασμός τους, άγνωστο.
Πρέπει να το κλείσω ένα βράδυ που δεν θα έχει ζέστη, και την επόμενη μέρα να κυκλοφορήσω μεσημέρι με την γυναίκα μου να κοιτάει πότε θα ανοίξει.
Μήπως και βρω την αιτία ...
ΥΓ
Αυτά είναι τα προβλήματα με τα σημερινά (και μελλοντικά αυτοκίνητα).
Έχεις ένα πολύ μεγαλύτερο πλήθος αντικειμένων σε ένα αυτοκίνητο απ' ότι σε περασμένες 10ετίες, οπότε οι πιθανότητες να χαλάσει κάτι αυξάνουν.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση