Αποστολέας Θέμα: Track day ξανα;  (Αναγνώστηκε 41490 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

  • Αποσυνδεδεμένος nfot
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 1329
  • Φύλο: Άντρας
Track day ξανα;
« Απάντηση #30 στις: 12-03-2006, 01:24:24 »
Παράθεση από: Loxias
...Οποτε ποιος ο λογος να κανουμε τουμπανα τα αμαξια μας απο αναρτηση ,εαν δεν πηγαινουμε και στο πλεον ασφαλες και φιλικο περιβαλλον για να τα αξιοποιησουμε??Μονο απλα για να λεμε οτι εχουμε μπλοκε και ball joints??


Α μπραβο Μητσο. Τι νοημα εχει να το τουμπανιαζετε και να το εχετε μονο για ανοιγματα στα φαναρια; Για μενα κανενα. Τουλαχιστον στην πιστα (εστω και στα Μεγαρα) ξεδινεις με ασφαλεια και μαθαινεις και 5 πραγματα σχετικα με τη σωστη γρηγορη οδηγηση. Απο τα να τα μαθω στο δρομο με τον κινδυνο του φορτηγου, μπαριερας, λαδιων στο οδοστρωμα, ηλιθιου οδηγου του ΣΚ κτλ. καλυτερα πιστα.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -

  • Αποσυνδεδεμένος Giannis20VT
  • Χαζομπαμπάς
  • Elite member
  • *
  • Μηνύματα: 3038
  • Φύλο: Άντρας
Track day ξανα;
« Απάντηση #31 στις: 12-03-2006, 07:05:31 »
Λοιπον αφηστε τις φιλολογιες, τι θα γινει θα κανονιστει τίποτα;

  • Αποσυνδεδεμένος komos
  • Μανωλης
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 1617
  • Φύλο: Άντρας
Track day ξανα;
« Απάντηση #32 στις: 12-03-2006, 11:15:23 »
θα το τολμησω να ερθω εστω και για την  παρεα
"Τα παιχνίδια υπολογιστών δεν επηρεάζουν τα παιδιά? Εννοώ αν το Pac-Man μας επηρεαζε σαν παιδιά, όλοι θα πρέπει να τρέχουν γύρω γυρω σε σκοτεινα ΔΩΜΑΤΙΑ, τρωγοντας ΜΑΓΙΚΑ χάπια και ακούγοντας ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ηλεκτρονική μουσική." Kristian Wilson, Ni

  • Αποσυνδεδεμένος spy
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 1554
  • Φύλο: Άντρας
    • 1.8 TSI
Track day ξανα;
« Απάντηση #33 στις: 12-03-2006, 11:21:28 »
Παράθεση από: komos
θα το τολμησω να ερθω εστω και για την  παρεα


Tόλμα, τόλμα :twisted:

  • Θανάσης Ντόβας
  • Επισκέπτης
Track day ξανα;
« Απάντηση #34 στις: 12-03-2006, 12:01:36 »
Παράθεση από: komos
θα το τολμησω να ερθω εστω και για την  παρεα

Ναι, έτσι λέγανε και άλλοι, και τώρα δεν βλέπουν την ώρα να ξαναμπούν... :lol:  :lol:

  • Αποσυνδεδεμένος leonman
  • Τραμπακουλας
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 1230
  • Φύλο: Άντρας
Track day ξανα;
« Απάντηση #35 στις: 12-03-2006, 12:14:33 »
Και εγω να πω την αληθεια (ξανα) περιπου 260ε χαλασα (και αρκετο) Pirrelli .

Δεν χρειαζεσαι διαφορικα , σλικ(χμμμ) ζαντες , ζωνες , καθισματα κλπ
απλα πραγματα που ανετα θα τα ''φορας'' πηγαινοντας και στην δουλεια , αλλιως παρτε ενα 106 καντετο τουμπανο (για πιστες και αλλα τετοια μερεμετια) και αφηστε το λεονι μαμα 180 (αντε με προγραμμα) για ΤΟΥΡΙΣΜΟ...

Φτανει πια...
Λευτερης

Ο Επιτιμος

τα χερια του γκαβου-τα ποδια του ζαβου

  • Αποσυνδεδεμένος Nordvinden
  • Elite member
  • *
  • Μηνύματα: 3909
  • Φύλο: Άντρας
  • Nordvinden...
    • MX5 ND2 RF G184
Track day ξανα;
« Απάντηση #36 στις: 12-03-2006, 13:04:39 »
Παράθεση από: Loxias

Οποτε ποιος ο λογος να κανουμε τουμπανα τα αμαξια μας απο αναρτηση ,εαν δεν πηγαινουμε και στο πλεον ασφαλες και φιλικο περιβαλλον για να τα αξιοποιησουμε??Μονο απλα για να λεμε οτι εχουμε μπλοκε και ball joints??


Όχι. Για να μπαίνουμε με 200 και 6η στη μέτρια δεξιά μετά το Λαγονήσι, μέσα στο δικό μας ρεύμα και να μην ξεκολάει κι από πάνω. Κι ας μην είναι το περιβάλλον ούτε ασφαλές ούτε φιλικό. Εξ'ου και το τουμπάνιασμα.

I-ya I-ya,
I against I,
Flesh of my flesh,
And mind of my mind,
Two of a kind,
But one won't survive...

  • Αποσυνδεδεμένος Nordvinden
  • Elite member
  • *
  • Μηνύματα: 3909
  • Φύλο: Άντρας
  • Nordvinden...
    • MX5 ND2 RF G184
Track day ξανα;
« Απάντηση #37 στις: 12-03-2006, 13:25:25 »
Μάλλον, παίδες, την "ασφάλεια" της πιστός την έχετε εκθειάσει...
   Κατ'αρχάς, συμφωνώ για τα όποια οφέλη της οδήγησης σε πίστα και ας μην αναλωθούμε εκεί, οκ;
   Θα πρέπει όμως, να εντοπίσουμε και μια ειδοποιό διαφορά... Στο δρόμο (και σε συνήθεις οδικές καταστάσεις) είσαι εσύ (εγώ, ας πούμε) που θες να κινηθείς επιθετικά και όλοι οι άλλοι πάνε συντηρητικά... Ρυθμίζεις λοιπόν, την οδήγησή σου, έτσι ώστε να μην μπορούν να σε "συναντήσουν" λαμαρινοειδώς. Και ΔΕΧΟΜΑΙ και τους κινδύνους, οκ; Εξ'άλλου, σκοτώθηκα από τέτοια φάση, αν θυμάστε...
   Επί της πιστός όμως, ΟΛΟΙ θέλουν να κάνουν αυτό που κάνεις εσύ, σε πολύ πιο περιορισμένο χώρο και την ίδια στιγμή! Ναι μεν, σε περίπτωση στραβής, θα υποστείς λιγότερες σωματικές βλάβες, αλλά η στραβή για το τουτού σου ( με όλα τα τουτού μέσα) είναι πιο εύκολο να συμβεί...
   Αν πάλι, γυροβολιάζεις μόνος, όλα οκ. Απλά, παραμένουν οι έντονες φθορές σε αναλώσιμα. Εφ'όσον δεν έχει αντίρρηση η τσέπη σου, όλα μέλι-γάλα.

I-ya I-ya,
I against I,
Flesh of my flesh,
And mind of my mind,
Two of a kind,
But one won't survive...

  • Αποσυνδεδεμένος leonman
  • Τραμπακουλας
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 1230
  • Φύλο: Άντρας
Track day ξανα;
« Απάντηση #38 στις: 12-03-2006, 14:10:44 »
Παράθεση από: Nordvinden
Μάλλον, παίδες, την "ασφάλεια" της πιστός την έχετε εκθειάσει...
   Κατ'αρχάς, συμφωνώ για τα όποια οφέλη της οδήγησης σε πίστα και ας μην αναλωθούμε εκεί, οκ;
   Θα πρέπει όμως, να εντοπίσουμε και μια ειδοποιό διαφορά... Στο δρόμο (και σε συνήθεις οδικές καταστάσεις) είσαι εσύ (εγώ, ας πούμε) που θες να κινηθείς επιθετικά και όλοι οι άλλοι πάνε συντηρητικά... Ρυθμίζεις λοιπόν, την οδήγησή σου, έτσι ώστε να μην μπορούν να σε "συναντήσουν" λαμαρινοειδώς. Και ΔΕΧΟΜΑΙ και τους κινδύνους, οκ; Εξ'άλλου, σκοτώθηκα από τέτοια φάση, αν θυμάστε...
   Επί της πιστός όμως, ΟΛΟΙ θέλουν να κάνουν αυτό που κάνεις εσύ, σε πολύ πιο περιορισμένο χώρο και την ίδια στιγμή! Ναι μεν, σε περίπτωση στραβής, θα υποστείς λιγότερες σωματικές βλάβες, αλλά η στραβή για το τουτού σου ( με όλα τα τουτού μέσα) είναι πιο εύκολο να συμβεί...
   Αν πάλι, γυροβολιάζεις μόνος, όλα οκ. Απλά, παραμένουν οι έντονες φθορές σε αναλώσιμα. Εφ'όσον δεν έχει αντίρρηση η τσέπη σου, όλα μέλι-γάλα.


Επειδη μαλλον εχουμε μπλεξει λιγο (ή ειμαι εγω λιγο χαζος και δεν καταλαβενω τι γραφεις) θα ρωτησω το εξης .
Τι ειναι δηλ . η επιθετικη οδηγηση να πας Αερα (χαρος) σε Δημοσιο Δρομο (εστω ξημερωμα , που πολυ απλα εχεις λιγοτερες πιθανοτητες να λιωσεις) και τι ειναι συντηρητικη , να παω σβελτα (σβελτα για εμενα ειναι να πας 60% απο οσο πρεπει να παλι θα εχεις αφησει πισω ΟΛΟΥΣ).

Εχω παει και εγω(και πολλοι αλλοι ασχετα αν δεν τα γραφουμε) 200 πατημενα και απατητα σε λαγονησσια και και Σουνια με 20vt και οχι , αλλα οταν ειμουν 22 και 24ερο ,επηξε το μυαλο μου και ειδα οτι αν το παρω μαζεμενα δεν νομιζω να χασω μαλλον να κερδισω!

Οταν γραφουμε τετοια προσοχη , να ξερουμε και ποιοι τα διαβαζουν....

(δεν μιλαω για γρηγορους αλλα για ασχετους).
Λευτερης

Ο Επιτιμος

τα χερια του γκαβου-τα ποδια του ζαβου

  • Αποσυνδεδεμένος leonman
  • Τραμπακουλας
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 1230
  • Φύλο: Άντρας
Track day ξανα;
« Απάντηση #39 στις: 12-03-2006, 14:15:28 »
Παράθεση από: Panagiotis Kenterlis
Για το κόστος μαζί σου, αλλά μία να σου κάτσει εκεί στη στροφή του Λαγονησίου να είναι ένας ξεχασμένος μπατσάκος με ραντάρ, θα αναζητήσεις το κόστος της πίστας.


Για να σου πω το αλλο , βγαλε το μπατσο και βαλε αλλα 20-30χλμ
(ναι εχει και τετοια) και βαλε στην πατημενη δεξια το ζευγαρακι(μετα το κοκο στο Parking) που κανει U-turn ( αφου πρωτα εχει checkaρει το δρομο για αλλο τουτου -οχι ομως για πυραυλο-).......
Λευτερης

Ο Επιτιμος

τα χερια του γκαβου-τα ποδια του ζαβου

  • Loxias
  • Επισκέπτης
Track day ξανα;
« Απάντηση #40 στις: 12-03-2006, 15:29:58 »
Παράθεση από: Nordvinden
Παράθεση από: Loxias

Οποτε ποιος ο λογος να κανουμε τουμπανα τα αμαξια μας απο αναρτηση ,εαν δεν πηγαινουμε και στο πλεον ασφαλες και φιλικο περιβαλλον για να τα αξιοποιησουμε??Μονο απλα για να λεμε οτι εχουμε μπλοκε και ball joints??


Όχι. Για να μπαίνουμε με 200 και 6η στη μέτρια δεξιά μετά το Λαγονήσι, μέσα στο δικό μας ρεύμα και να μην ξεκολάει κι από πάνω. Κι ας μην είναι το περιβάλλον ούτε ασφαλές ούτε φιλικό. Εξ'ου και το τουμπάνιασμα.





Δικιο εχεις..... :-?

  • Αποσυνδεδεμένος gvala
  • Rookie member
  • *
  • Μηνύματα: 346
  • Φύλο: Άντρας
Track day ξανα;
« Απάντηση #41 στις: 12-03-2006, 17:47:35 »
Παράθεση από: Nordvinden
Παράθεση από: Loxias

Οποτε ποιος ο λογος να κανουμε τουμπανα τα αμαξια μας απο αναρτηση ,εαν δεν πηγαινουμε και στο πλεον ασφαλες και φιλικο περιβαλλον για να τα αξιοποιησουμε??Μονο απλα για να λεμε οτι εχουμε μπλοκε και ball joints??


Όχι. Για να μπαίνουμε με 200 και 6η στη μέτρια δεξιά μετά το Λαγονήσι, μέσα στο δικό μας ρεύμα και να μην ξεκολάει κι από πάνω. Κι ας μην είναι το περιβάλλον ούτε ασφαλές ούτε φιλικό. Εξ'ου και το τουμπάνιασμα.


Στροφή 200+ χιλιομετρων σίγουρα δεν χαρακτηριζεται .... μετρια!. Απλά η λέξη αυτή το κανει να φαινεται πιο εντυπωσιακό  :wink:
Σίγουρα τα 200 μιλητά εκκρίνουν αδρεναλίνη. Τα πραγματικά ακόμα περισσότερη ....
Αλλά όχι αν διαπιστωσεις οτι οδηγεις με τετοιο τροπο, που καποιος πραγματικός χεράς θα περναγε απο πανω σου αν σε συναντουσε ....
 
Αντι να τουμπανιαζεις ενα αυτοκινητο ξοδευοντας καποιες (αρκετές) χιλιαδες ευρώ, γιατι δε πας να μετρηθείς αντικειμενικά με άλλους ξοδευοντας λιγοτερα;
Για πηγαινε σε βρεγμενο Μερκουρη με κλειστό δρομο και χρονομετρηση να δεις τι πιάνεις .... (θα σου κοστισει και λιγότερα και ειναι και πιο risky)
Αλλά εκει μπορει να δεις και κανα Cei να σου αναβει φωτα και δε λεει ....

  • Αποσυνδεδεμένος spy
  • Enthusiastic member
  • *
  • Μηνύματα: 1554
  • Φύλο: Άντρας
    • 1.8 TSI
Track day ξανα;
« Απάντηση #42 στις: 12-03-2006, 18:49:07 »
Μάλλον το όλο θέμα, είναι καθαρά θέμα αντίληψης.

Για μένα, κάποιος που ενδιαφέρεται να κάνει το κάρο του τούμπανο, πολύ λίγο ή σπάνια θα επισκέπτεται μια πίστα.

Από την άλλη, κάποιος που ενδιαφέρεται πιο πολύ για πίστα και όχι για δρόμο, δεν καταφεύγει στο τουμπάνιασμα αλλά σε πιο 'συνετές' βελτιώσεις, που τον βοηθάνε ουσιαστικά στο χόμπυ του.

Και οι δύο για μένα είναι σωστοί, αν ξέρουν τι κάνουν και γιατί το κάνουν!

Όμως ας μην μπερδεύουμε οδήγηση σε πίστα με οδήγηση σε δημόσιο δρόμο. Είναι σαν να συγκρίνουμε μήλο με πορτοκάλι...

Και τέλος, ας μην μιλάμε για στροφές με πατημένα 200 σε δημόσιο δρόμο. Αν και όλοι το έχουμε κάνει σε κάποια φάση, δε νομίζω ότι είναι κάτι για το οποίο πρέπει να περηφανευόμαστε..

Track day ξανα;
« Απάντηση #43 στις: 12-03-2006, 19:44:24 »
Εμένα μου γεννάται το εξής ερώτημα προς όλους σας.Τα αυτοκίνητα σας τα έχετε πειράξει για να μπαίνετε μόνο στις Σέρρες και στα Μέγαρα ή απλά σας έχει πιάσει το politically correct attitude ?
Kαι για να μην υπαρχουν παραννοήσεις δεν δίνω συγχωροχάρτι στο "έγκλημα" του nordvinden απλά ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλλέτω...

Παράθεση από: gvala

Στροφή 200+ χιλιομετρων σίγουρα δεν χαρακτηριζεται .... μετρια!. Απλά η λέξη αυτή το κανει να φαινεται πιο εντυπωσιακό  :wink:
και όμως μέτρια είναι  :wink:
Σίγουρα τα 200 μιλητά εκκρίνουν αδρεναλίνη. Τα πραγματικά ακόμα περισσότερη ....
Σαφώς , υποννοείς οτι ψευδεται ο Κώστας όμως?
Αλλά όχι αν διαπιστωσεις οτι οδηγεις με τετοιο τροπο, που καποιος πραγματικός χεράς θα περναγε απο πανω σου αν σε συναντουσε ....
παντού και πάντα υπάρχει ένας με χέρια καλύτερα απο τα δικά σου..
Αντι να τουμπανιαζεις ενα αυτοκινητο ξοδευοντας καποιες (αρκετές) χιλιαδες ευρώ, γιατι δε πας να μετρηθείς αντικειμενικά με άλλους ξοδευοντας λιγοτερα;
Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του αν και δεν διαφωνώ μαζί σου.
Για πηγαινε σε βρεγμενο Μερκουρη με κλειστό δρομο και χρονομετρηση να δεις τι πιάνεις .... (θα σου κοστισει και λιγότερα και ειναι και πιο risky)
Αλλά εκει μπορει να δεις και κανα Cei να σου αναβει φωτα και δε λεει ....
Μπα τι έγινε ? Η πίστα ξαφνικά έγινε Μερκούρης ?Γιατι προχθες που τον ανεβοκατέβηκα ακόμα δημόσιος δρόμος ήταν.Οσο για τo risky θα διαφωνήσω.Η 200άρα στην μέτρια του λαγονησίου είναι απείρως πιο risky


Για τις Σέρρες αποφασίστε και ανακοινώστε.Αμα έχω άδεια , χρήματα και μου έχουν φυγει και τα πούπουλα θα σας ακολουθήσω  :wink:

  • Αποσυνδεδεμένος Nordvinden
  • Elite member
  • *
  • Μηνύματα: 3909
  • Φύλο: Άντρας
  • Nordvinden...
    • MX5 ND2 RF G184
Track day ξανα;
« Απάντηση #44 στις: 12-03-2006, 19:51:11 »
Όσον αφορά στο άτομό μου:
α). Δεν είπα πουθενά ότι η οδήγηση στην πίστα είναι πιο επικίνδυνη απ'ό,τι στο δρόμο, φίλε Κεντερλή. Ένα σημείο επικίνδυνότητάς της έθιξα, αλλά και σ'αυτό ακόμα, απέφυγα να βγάλω γενικό συμπέρασμα.
Και ναι, έχω μπει σε πίστα (Μέγαρα) για κάμποσους γύρους. Και με μαγκιόρικα εργαλεία, (7άρι, Μοϊκανάκι) αλλά και με ήπια (Σεμινάρια Safe Track, Alfa Romeo των 4Τ).
β). Φίλε Λευτέρη, έχω ακούσει για την ταχύτητά σου και από κει που το άκουσα, δεν έχω κανένα λόγο να το αμφισβητώ, ειλικρινά. Ούτε γω συνηθίζω να γράφω ότι "άνοιξα" εκεί, "του'ριξα" τόσο, "σβερκώθηκα" με τον τάδε και αυτό είναι εύκολο να το διαπιστώσει κάποιος. Αν είπα αυτό που είπα, δεν το'κανα για φιγούρα, αλλά για να υποστηρίξω (με ένα παράδειγμα) το ότι δεν έχωσα ό,τι έχωσα στο στήσιμο του Λεού μου για πλάκα... Το ότι δεν είναι νομότυπο το παράδειγμα, είναι περιττό και να το συζητάμε ακόμα...
γ).Gvala:
Μπας και είμαστε κολλητάρια από κανα στρατό και δε θυμάμαι; Ή μήπως τσαρκάρουμε μαζί κανα βράδυ κι έχουμε και δυο παραπανίσιες κουβέντες; Απ'όσο ξέρω, όχι...
Το λοιπόν, μάζευτην ειρωνία, όταν απευθύνεσαι στην πάρτη μου. Το αν είμαι κουλάδι ή χεράς, εσύ δεν το γνωρίζεις. Όπως δεν γνωρίζεις με τι έχω κυνηγηθεί και σε βρεγμένο Μερκούρη και σε Διόνυσο και σε Πεντέλη.
Διάφωνησε μ'αυτά που λέω -γι'αυτό μιλάμε εδώ, εξ'άλλου- αλλά μην προσβάλλεις, όταν δε σ'έχουν προσβάλει - και ειδικά άτομα που δεν γνωρίζεις.

I-ya I-ya,
I against I,
Flesh of my flesh,
And mind of my mind,
Two of a kind,
But one won't survive...