Κατ΄ αρχάς δύο διευκρινήσεις:
1. Ειρωνεία σημαίνει σαρκασμός, κοροϊδία, σάτιρα. Ποτέ δεν χρησιμοποίησα κάτι τέτοιο. ¶ρα το ....
Το λοιπόν, μάζευτην ειρωνία, όταν απευθύνεσαι στην πάρτη μου.
.... δεν εχει νόημα.
2.
Για πηγαινε σε βρεγμενο Μερκουρη με κλειστό δρομο και χρονομετρηση να δεις τι πιάνεις .... (θα σου κοστισει και λιγότερα και ειναι και πιο risky)
Αλλά εκει μπορει να δεις και κανα Cei να σου αναβει φωτα και δε λεει ....
Μπα τι έγινε ? Η πίστα ξαφνικά έγινε Μερκούρης ?Γιατι προχθες που τον ανεβοκατέβηκα ακόμα δημόσιος δρόμος ήταν.Οσο για τo risky θα διαφωνήσω.Η 200άρα στην μέτρια του λαγονησίου είναι απείρως πιο risky
Tα bold κάτι πολυ συγκεκριμενο σημαινουν, ετσι δεν ειναι;
Επί της ουσίας.
- Στοφή των 200+ και μαλιστα με (οσο φτιαγμενο και να ειναι) πολιτικό αυτοκίνητο
δεν ειναι μέτρια. Ανοιχτή στροφή είναι. Κάτι λιγότερο από καμπή.
- Αν φίλε Nordvinden κυνηγηθείς με μενα και μου ριξεις καμμια 10αρια δευτερόλεπτα στο χιλιόμετρο (που αυτό θα γινει, ειμαι σίγουρος), δεν θα σε κανει γρήγορο. Πιο γρηγορο απο μενα, σιγουρα. Απόλυτα γρήγορο, όχι.
Ένας τρόπος υπάρχει για όλους να αποδείξουν ότι ειναι αντικειμενικά γρήγοροι. Το χρονόμετρο! Εκει, και σε αντιπαράθεση με τους "αντικειμενικά" πιο γρηγορους (λόγω χρονομέτρου) μπορεί μόνο κάποιος να αποδείξει την απόλυτη αξία του.
Επιδόσεις του τύπου "πέρασα αερα το πέταλο" ή "πέρασα με τα τεσσερα τη βρύση" δεν λένε τιποτα για απόλυτη ταχύτητα. Αντικειμενικά πάντα!
- Οι συνθηκες που συναντάει κάποιος σε μια ειδική μερικών (αρκετών συνηθως) χιλιομέτρων, που πραγματικά δεν ξερει τι θα βρει στην επόμενη -στο περιπου γνωστή- στροφή (χωματα από τον προηγουμενο π.χ.) και εχοντας στην ακρη του δρομου δεντρα στην καλυτερη ή γκρεμια στη χειρότερη περίπτωση, στην προσπάθεια του να παει -αντικειμενικά- γρηγορα και εχοντας υπολογισει ολο το πλάτος του δρόμου (πραγμα που σημαινει ότι το παραμικρό γλίστρημα ισουται με καταστροφή) δεν συγκρινονται με την "ασφάλεια" της ανοιχτής της Σαρωνίδας. Τα 200+ στην Σαρωνίδα είναι risky για τους άτυχους διερχόμενους (που δεν φταινε και τιποτα)
- Στο "δίλημμα" πίστα ή δρόμος, για μενα η απαντηση ειναι απλή: Αγώνες, στη πιστα ή στο δρόμο. Με χρονομετρο, για να μπορεσω να αποδειξω (εστω στον εαυτο μου και μονο) τι αξιζω. Ένας αγωνας για μια τελείως ερασιτεχνικη συμμετοχή κοστιζει λιγοτερο απο τα μισα ενος κιτ τετραπίστονων, και ενα αξιοπρεπες αγωνιστικό Ν1 ή Ε2, όσο ενα body kit, αντε λιγο πιο πανω.
Αυτά