Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Leon IV (mk4) / Απ: Leon 1.4tgi "CNG Quality"
« Τελευταίο μήνυμα από Lazo στις Χθες στις 19:37:10 »
Φίλε μου καλησπέρα, έχω και εγώ CNG παραγωγή 07/2020. Επειδή είναι πολύ εξειδικευμένο αυτό που ρωτάς καλό θα είναι να συμμετέχεις και σε αυτή την ομάδα και να κάνεις copy paste το ίδιο κείμενο και εκεί. Έχει χιλιάδες μέλη και μπορεί κάποιος να σε βοηθήσει.

Η ομάδα είναι αυτή : https://www.facebook.com/groups/737503893292658/?ref=share

Ελπίζω να βγάλεις άκρη. Πάντως αποκλείεται να φταίει να το φυσικό αέριο που είναι ανόθευτο. Ίσως όμως φταίει δυνητικά λάδι που μπαίνει λόγω κακής συντήρησης στη δεξαμενή από τα μηχανήματα που συμπιέζουν το φα κατά τον ανεφοδιασμό.

Ρώτα και εκεί δες τι θα σου πουν.
Σε ποια πρατήρια βάζεις;

Στάλθηκε από το SM-G780G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

2
Leon IV (mk4) / Leon 1.4tgi "CNG Quality"
« Τελευταίο μήνυμα από grfloater στις Χθες στις 16:01:32 »
Χαιρετώ,
Σε Leon του 2016 με ΦΑ, το προηγούμενο καλοκαίρι, για πρώτη φορά παρατήρησα ότι άναψε το λαμπάκι check και στο μενού, επιλογή "Ποιότητα CNG" μου είχε (μόνο) 90%. Στην αντιπροσωπεία, που το κάνω service, μίλησαν για πρόβλημα στο καύσιμο CNG και έκαναν reset το engine check. Στο επόμενο γέμισμα δεν μου έκανε πρόβλημα, μετά όμως ξανάναψε το check και έκτοτε (γεμίζοντας σε διάφορα πρατήρια - κυρίως Λαμία και πάνω) η "Ποιότητα CNG" έχει πέσει στο 80%, ο κινητήρας δουλεύει τραχιά (στο ρελαντί το παρατηρείς και το ακούς, αλλά και στο δρόμο κάνει δισταγμούς) και η κατανάλωση έχει αυξηθεί κατά ~20%. Ένα περίεργο είναι ότι σταματημένο στο ρελαντί η βελόνα "παίζει" και ακούγεται ο κινητήρας να βήχει, στο ρολάρισμα όμως με νεκρά ο δείκτης στροφόμετρου "παγώνει" στις ~750 στροφές (όπως πρέπει), χωρίς να ακούγεται πρόβλημα - ίσως αλλάζει χάρτη η cpu, από "πάνω σε ράμπα σταματημένο" σε "στο δρόμο". Το engine check ενίοτε αναβοσβήνει και εγκαταλείπει το CNG, γυρνώντας σε βενζίνη (ενώ υπάρχει αέριο στη δεξαμενή). Σε τέτοιες περιπτώσεις μου βγάζει και "βλάβη start/stop". Στη λειτουργία με βενζίνη δουλεύει καλύτερα έως καλά, δεν είμαι βέβαιος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα (κανονικά δεν θα με προβλημάτιζε, αλλά είμαι "ψυλιασμένος").
Το ODB, από ότι μου είπαν, δίνει πλούσιο μείγμα στον αισθητήρα λ. Εννοείται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το αέριο της Fisikon. Σε Ελλάδα δεν μπόρεσα να βρω κάποια πληροφορία για αυτό (σε group VW natural gas), σε ένα Ολλανδικό site αναφέρεται ότι ο αισθητήρας λ είναι ακριβός και μπορεί να υπάρχει κάποιο άλλο θέμα στο δρόμο του αερίου, μπεκ, ρυθμιστής πίεσης κλπ. Δεν ξέρω ποιος μπορεί να έχει τη γνώση να το ψάξει πραγματικά (και διαγνωστικά), χωρίς να αρχίσει να αλλάζει (και να χρεώνει) αισθητήρια κλπ ανταλλακτικά. Θα απευθυνθώ σε κάποιους εξειδικευμένους σε μετατροπές CNG, μιας και στους επίσημους δεν βρήκα άκρη.
3
Leon IV (mk4) / Απ: Ποιό μοντέλο LEON IV επιλέξατε
« Τελευταίο μήνυμα από polioan στις 11-01-2022, 00:13:39 »
Και, μάλλον, έχεις και δίκιο. Με το καλό η παραλαβή, το συντομότερο. :ok:
Σε ευχαριστώ πολύ disino...
Αν και είμαι παλιός forumιστας εδώ, ως παλιός κάτοχος ενός Seat Ibiza 1.4 TOPGUN(όταν κάναμε και τις συναντήσεις Β.Ελλάδα), μπορώ να πω ότι με φόβισε λίγο το θέμα που διάβασα σε άλλο θέμα με τα προβλήματα με το 10αρι INFOTAINMENT.
Για να δούμε...
4
Leon IV (mk4) / Απ: Ποιό μοντέλο LEON IV επιλέξατε
« Τελευταίο μήνυμα από disino στις 10-01-2022, 23:24:17 »
Και, μάλλον, έχεις και δίκιο. Με το καλό η παραλαβή, το συντομότερο. :ok:
5
Leon IV (mk4) / Απ: Ποιό μοντέλο LEON IV επιλέξατε
« Τελευταίο μήνυμα από polioan στις 10-01-2022, 23:04:08 »
Παρήγγειλα λίγο πριν τα Χριστούγεννα και λίγο πριν τις αυξήσεις τιμών στην SEAT το LEON FR PLUS 1.5 TSI σε DESIRE RED manually.
Η αντιπροσωπεία με είπε ότι θα έρθει σε 4 με 4.5 μήνες, εγώ το αποκλείω και είμαι ψιλοσίγουρος ότι θα είναι πολύ παραπάνω!
Ίδωμεν
 :auto:
6
καλοριζικο και καλοταξιδο!
7
Καλώς ήρθες.
Καλοτάξιδο με πολλά πολλά απροβληματιστα χιλιόμετρα.
10
Καλορίζικο και καλοτάξιδο! :louloudia:

Ναι, το μοντέλο του 2007 φορούσε τον κινητήρα ΒΖΒ. :ok:
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10